Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Παράλληλα, η έρευνα αυτή διεξήχθη τον Δεκέμβριο του 2016, ενώ τα αποτελέσματα της βασίστηκαν στις τιμές των προϊόντων των μεγάλων αλυσίδων λιανεμπορίου στην Ελλάδα.
Η έρευνα αφορά 21 τυπικές κατηγορίες προϊόντων που περιλαμβάνονται στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι (π.χ. κουραμπιέδες, μελομακάρονα, βασιλόπιτα, γαλοπούλα, αρνί, κάστανα, αυγά, πατάτες, κ.α.).
Ειδικότερα, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι:
- Βρέθηκε τουλάχιστον μια ( προσφορά/έκπτωση/προωθητική ενέργεια) σε 20 από τις 21 κατηγορίες που εξετάζονται σε κάποιες από τις αλυσίδες σουπερμάρκετ.
- Αυτή η τάση είναι και αποτέλεσμα της αύξησης της έντασης του ανταγωνισμού ανάμεσα στις επιχειρήσεις του κλάδου και στην προσαρμογή των επιχειρήσεων (προμηθευτές και λιανέμποροι) στην ανάγκη των καταναλωτών για μειωμένες τιμές.
Συνολικά εκτιμάται ότι τα φετινά Χριστούγεννα σχεδόν 1 στα 2 προϊόντα που θα αγοραστεί θα σχετίζεται με κάποια προωθητική ενέργεια.