Όπως ανέφερε η διοίκηση στο πλαίσιο της ενημέρωσης των επενδυτών μετά τη δημοσιοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων εξαμήνου, ο όμιλος έχει ήδη δαπανήσει 6 εκατ. ευρώ για την ανακαίνιση υφιστάμενων λιανικών σημείων πώλησης από την αρχή του έτους. Μέχρι τα τέλη του 2016 αναμένεται να δαπανήσει κεφάλαια 4-5 εκατ. ευρώ προκειμένου να προσθέσει ένα ακόμη pick up point της ΙΚΕΑ στη Βάρνα της Βουλγαρίας, 4 νέα σημεία πώλησης της Intersport αλλά και να εγκαταστήσει σύστημα SAP στην Τουρκία.
Η διοίκηση τόνισε πως ο μήνας που ξεκίνησε σήμερα θα δώσει το στίγμα για τις κινήσεις το επόμενο διάστημα. Και αυτό διότι ο Σεπτέμβριος αποτελεί το 40% του τζίρου του γ’ τριμήνου και έχει σημαντική βαρύτητα σε απόλυτους αριθμούς και ως ένδειξη για την καταναλωτική τάση. Οι επικεφαλής της εταιρείας δεν προχώρησαν πάντως σε προβλέψεις καθώς το διαθέσιμο εισόδημα αναμένεται να επηρεαστεί από την υψηλή φορολογία, ωστόσο τόνισαν πως το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου καταγράφηκαν θετικές επιδόσεις σε ΙΚΕΑ και Intersport), τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Καλύτερη είναι η εικόνα στις αγορές του εξωτερικού, με τον όμιλο να καταγράφει διαρκή αύξηση πωλήσεων σε Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο, όχι όμως και στην Τουρκία λόγω των γεγονότων του καλοκαιριού. Στη γειτονική χώρα η FOURLIS πραγματοποιεί περίπου το 5% του ενοποιημένου της τζίρου.
Τέλος, σε ό,τι αφορά στην εταιρική ομολογιακή έκδοση που δρομολογείται για τη θυγατρική House Market (IKEA), πληροφορίες αναφέρουν πως δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί το διάστημα πραγματοποίησης της δημόσιας προσφοράς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr