Στο πλαίσιο αυτό, η Μαρινόπουλος ξεκίνησε την υλοποίηση της ανανέωσης και αναβάθμισης των σούπερ μάρκετ της μέσω της ολικής ανακαίνισης και υιοθέτησης ενός ενιαίου concept για όλα τα καταστήματα και με νέο εμπορικό σήμα.
Πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή που θα υλοποιηθεί σταδιακά και μέχρι το τέλος του 2016 στο σύνολο των καταστημάτων και αποσκοπεί σε μια καινούργια αγοραστική εμπειρία των πελατών της Μαρινόπουλος, μέσα από τη διευκόλυνση και την απλούστευση των καθημερινών τους αγορών, από τη στιγμή που τις σχεδιάζουν μέχρι και τη στιγμή που τις ολοκληρώνουν.
Να σημειωθεί ότι η νέα φιλοσοφία των καταστημάτων αναπτύχθηκε βάσει των αποτελεσμάτων έρευνας που πραγματοποίησε η Μαρινόπουλος σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το ΕCR, στοχεύοντας στην ανάδειξη όλων εκείνων των χαρακτηριστικών που χρειάζεται, επιθυμεί και αναζητά ο Έλληνας καταναλωτής από μια σύγχρονη αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Για την επίτευξη της νέας αυτής προσέγγισης, η Μαρινόπουλος σχεδίασε και παρουσιάζει μια νέας μορφής σούπερ μάρκετ που προσφέρει κοινή αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή, έτσι ώστε σε όποιο κατάστημα και αν βρίσκεται ανά την Ελλάδα να αντλεί την ίδια ικανοποίηση στο αγοραστικό του ταξίδι, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Στόχος είναι η δημιουργία μοντέρνων καταστημάτων όπου τα πάντα λειτουργούν με απόλυτη ακρίβεια, από εκπαιδευμένους εργαζομένους, που κάνουν την επίσκεψη του καταναλωτή εύκολη και γρήγορη.
Σημειώνεται ότι η νέα ανανεωμένη εικόνα αλλά και το νέο concept της αλυσίδας έχουν ήδη ξεκινήσει ναεφαρμόζονται σε 4 καταστήματα σε Αργυρούπολη, Αμφιθέας, Άλιμο και Κολωνάκι, τα οποία αποτελούν τον οδηγό για την αναβάθμιση όλων των διαφορετικών τύπων καταστημάτων που διαθέτει η Μαρινόπουλος (μικρό, μεγάλο, κλασικό και deli κατάστημα).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr