Οι μετοχές της εταιρίας θα εξακολουθήσουν να διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η 3G Capital συμμετέχει ακόμα στις Anheuser-Busch Inbev και Restaurant Brands International κάτω από την ομπρέλα της οποίας είναι τα σήματα Tim Hortons και Burger King. Το τελευταίο εξαγοράστηκε το 2010, ενώ συγχωνεύτηκε με το σήμα Τim Hortons το 2014.
Οσον αφορά, στην πιο πρόσφατη εξαγορά, αυτή της Κraft, οικονομικοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι με τους κατάλληλους χειρισμούς θα υπάρξει εξοικονόμηση κόστους ύψους 1,5 δισ. δολ. έως το 2017.
Την ίδια στιγμή λιανεμπορικές αλυσίδες ανά τον κόσμο ανησυχούν ότι θα δεχτούν ακόμη μεγαλύτερες πιέσεις από τον νέο κολοσσό στα τρόφιμα. Ανησυχίες που δεν φαίνονται αβάσιμες, αν σκεφτεί κανείς ότι νέος κολοσσός αναμένεται να τζιράρει περί τα 22,2 δισ δολ. στον κόσμο.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του αμερικανικού Τύπου, οι περισσότερες από τις πωλήσεις της KRΑFT είναι στις ΗΠΑ, ενώ η HΕΙNZ έχει το 60% των πωλήσεων εκτός των ΗΠΑ. Η ιδέα, όπως και στη συμφωνία Burger King / Horton, είναι να χρησιμοποιηθεί η παγκόσμια πλατφόρμα διανομής της HΕΙNZ για να αυξήσει τις πωλήσεις των προϊόντων η KRΑFT σε όλο τον κόσμο.
Στα άμεσα πλάνα της 3G Capital και της Berkshire Hathaway είναι να επενδύσουν 10 εκατ. δολ στην νέα εταιρεία που θα φέρει την επωνυμία Κraft Heinz Company, με το 49% του κεφαλαίου της να ανήκει στην Kraft και το υπόλοιπο στην Heinz.
Η συμφωνία εξακολουθεί να υπόκειται στην έγκριση των μετόχων της Kraft και των ρυθμιστικών αρχών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr