Στέλεχος της εταιρείας επεσήμανε στο "R", ότι μολονότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για δημιουργία καταστημάτων από επενδυτές, τα βήματα ανάπτυξης του δικτύου γίνονται πολύ προσεκτικά, καθώς δεν υπάρχει λόγος να γίνουν αποτυχημένες κινήσεις.
Η ζήτηση αυτή, κατά την ίδια πηγή, πηγάζει αφενός από το χαμηλό κόστος της επένδυσης που φθάνει τα 60.000 ευρώ και αφετέρου από το τριπλό consept που έχει ένα Coffee Island. Συγκεκριμένα χωρίζεται στο espresso bar, στο καφεκοπτείο και στο τμήμα με τα είδη δώρου. Συνολικά, υποστηρίζει το στέλεχος της εταιρείας, "αν και κάποιος θα νόμιζε ότι απαιτούνται πολλά τετραγωνικά για την ανάπτυξη των καταστημάτων μας, είναι λίγα. Ξεκινάνε από 30 τ.μ. και φθάνουν το μέγιστο τα 60 τ.μ".
Σχετικά με τα επεκτατικά πλάνα της αλυσίδας στο εξωτερικό, η πληροφόρηση είναι ότι προχωρά το πρώτο σημείο στην καρδιά του Λονδίνου, το οποίο στην παρούσα φάση βρίσκεται σε φάση διαμόρφωσης.
H ιστορία
Η ιδέα των Coffee Island γεννήθηκε από την αγάπη που είχαν κάποιοι Πατρινοί για το ρόφημα του καφέ. Το 1999, στο κέντρο της πόλης (Ρ.Φεραίου και Αγ. Νικολάου) δημιουργήθηκε ένα καφεκοπτείο με ύφος αμιγώς παραδοσιακό, το οποίο όμως ταυτόχρονα έδωσε την ευκαιρία στους λάτρεις του καφέ να απολαύσουν μία μεγάλη ποικιλία από νέα χαρμάνια, και πλήθος χρηστικών αντικειμένων για την παρασκευή ενός γευστικού καφέ.
Με τις μοντέρνες νότες που η πρωτότυπη εκείνη ιδέα προσέδωσε στο παραδοσιακό καφεκοπτείο κέρδισε το αγοραστικό κοινό.
Συνέχεια της επιτυχίας αυτής ήταν το άνοιγμα και άλλων καφεκοπτείων Coffee Island. Το 2006, με ένα ήδη δυνατό δίκτυο καταστημάτων Franchise στην Ελλάδα, η εταιρεία αποφασίζει να ιδρύσει τη δική της μονάδα παραγωγής για τη μεταποίηση του καφέ, επενδύοντας σε εξοπλισμό και τεχνογνωσία κυρίως από την Ιταλία.
Το 2009 η εταιρεία ξεκινάει να δραστηριοποιείται στο εξωτερικό με το πρώτο κατάστημα Coffee Island στη Λευκωσία και καταφέρνει μέσα σε τρία χρόνια να δημιουργήσει ένα δυνατό δίκτυο καταστημάτων στην Κύπρο, το οποίο συνεχώς αναπτύσσεται αριθμώντας σήμερα 27 καταστήματα.
Το 2010, τα 31 καταστήματα που ήδη υπήρχαν στο δίκτυο ανακαινίσθηκαν πλήρως και σε όλα τα καινούργια εντάσσονται αρμονικά οι υπηρεσίες take away (Cofee on-the-go), υιοθετώντας το σημερινό concept συνύπαρξης καφεκοπτείου με δυνατότητα σερβιρίσματος ροφημάτων σε ορθίους και διερχομένους.
Το σύγχρονο καφεκοπτείο ήταν γεγονός! Δεν ήταν απομίμηση κάποιου υπάρχοντος concept αλλά πρωτογενής έμπνευση με βοήθεια από εικόνες του εξωτερικού σε συνδυασμό με τις ανάγκες της Ελλάδας. Ήταν ίσως η σημαντικότερη στροφή της εταιρείας και ο λόγος που γνώρισε την ανάπτυξη των τελευταίων ετών.
Το 2012, η εταιρεία δημιουργεί δύο υπερσύγχρονες μονάδες μεταποίησης και συσκευασίας του καφέ στην περιοχή της Πάτρας και επεκτείνονται οι υπάρχουσες αποθήκες της. Η επένδυση σε μηχανολογικό εξοπλισμό δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία να εξασφαλίσει την ποιότητά της στα πλαίσια της δεδομένης αύξησης της παραγωγής που προκύπτει από την συνεχόμενη επέκταση του δικτύου της, που περιλαμβάνει δεκάδες καταστήματα.
Το 2013 βρίσκει την Coffee Island να επεκτείνει διαρκώς το δίκτυό της, αριθμώντας σήμερα 170 καταστήματα. Στην Ελλάδα ξεχωρίζουν τα 71 καταστήματα στην Αθήνα, τα 16 στην Πάτρα, τα 8 πρώτα καταστήματα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, καθώς και 46 καταστήματα σε 35 επαρχιακές πόλεις.
Στην Κύπρο τα 27 καταστήματα έχουν δημιουργήσει ένα δυνατό δίκτυο που κυριαρχεί στην τοπική αγορά αλλά και μία νέα κουλτούρα γύρω από τον καφέ. Το μεγάλο στοίχημα της αλυσίδας είναι η εξάπλωση στη Ρουμανία, πέραν του πρώτου καταστήματος που λειτουργεί ήδη από τον Αύγουστο του 2012 στην πόλη της Τιμισοάρα, καθώς επίσης και στην Αλβανία, στη Βουλγαρία, το Ηνωμένο Βασίλειο- ακόμη και σε μη Ευρωπαϊκές χώρες.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr