Η νέα αυτή επένδυση αν μη τι άλλο επιβεβαιώνει τον εξωστρεφή χαρακτήρα του ομίλου, ο οποίος σε παγκόσμιο επίπεδο δραστηριοποιείται μέσω δικών του εγκαταστάσεων στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Πολωνία, τη Ρωσία και μέσω κοινοπραξιών στην Αίγυπτο, τη Σαουδική Αραβία και το Μεξικό. Επιπλέον, ο Όμιλος έχει δικές του εταιρείες διανομής στην Τσεχική Δημοκρατία, τη Γερμανία, την Ουγγαρία, τη Σλοβακία, τη Σερβία και την Ουκρανία. Μεταξύ άλλων πραγματοποιεί εξαγωγές και σε μια σειρά από άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Αυστραλίας, της Κεντρικής Ασίας και της Δυτικής Ευρώπης.
Κι ενώ στο εξωτερικό, όπως όλα δείχνουν πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο για τον όμιλο, αποκομίζοντας πάνω από το 85% του τζίρου του, δεν ισχύει το ίδιο και στην εσωτερική αγορά, όπου φαίνεται να χάνει μερίδια από τον ανταγωνισμό. Γεγονός που ωστόσο- σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες- έχει θορυβήσει την διοίκηση η οποία σαφώς και δεν θέλει να χάσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο που διαδραματίζει.
Παράγοντες από την πλευρά του οργανωμένου λιανεμπορίου, εκτιμούν ότι τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί σημαντικά το ποσοστό της στα κρουασάν από 70% στο 57%, ενώ από την άλλη πιο ενισχυμένη εμφανίζεται η ανταγωνίστρια δύναμη Βingo.
Πληροφορίες που δεν επιβεβαιώνονται υποστηρίζουν ότι η διοίκηση της Chipita προκειμένου να ανακόψει την πτώση του μεριδίου της σκοπεύει να εντείνει την ήδη επιθετική πολιτική τιμών που ακολουθεί με περισσότερες εκπτώσεις και δωρεάν προϊόν.
Δ. Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr