Ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα των καταναλωτών, των συνεργατών του δικτύου αλλά και στις δικές της εσωτερικές ανησυχίες η εταιρεία προχώρησε στην υιοθέτηση νέου λογοτύπου, νέας επικοινωνιακής γλώσσας και νέου αρχιτεκτονικού ύφους στα καταστήματά της και τη συσκευασία των προϊόντων της.
Βασικό μέλημα της διοίκησης είναι η επέκταση του δικτύου της κρατώντας αναλλοίωτη την ποιότητα των προϊόντων της και των προσφερόμενων υπηρεσιών της. Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, Κ. Κωνσταντινόπουλο, το μεγάλο στοίχημα της αλυσίδας είναι η εξάπλωση στη Ρουμανία, πέραν του πρώτου καταστήματος που λειτουργεί ήδη από τον Αύγουστο του 2012 στην πόλη της Τιμισοάρα, καθώς επίσης και στην Αλβανία, στη Βουλγαρία, το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και σε μη Ευρωπαϊκές χώρες.
Το 2013 βρίσκει την Coffee Island να επεκτείνει διαρκώς το δίκτυό της, αριθμώντας σήμερα 157 καταστήματα. Στην Ελλάδα ξεχωρίζουν τα 67 καταστήματα στην Αθήνα, τα 16 στην Πάτρα, τα 6 πρώτα καταστήματα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, καθώς και 44 καταστήματα σε 35 επαρχιακές πόλεις. Στην Κύπρο τα 27 καταστήματα έχουν δημιουργήσει ένα δυνατό δίκτυο που κυριαρχεί στην τοπική αγορά αλλά και μία νέα κουλτούρα γύρω από τον καφέ.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr