Ειδικότερα, ο κ. Αθανάσιος Σκορδάς επισημαίνει ότι «η ευθύνη της πολιτείας είναι να μπορέσει να βοηθήσει τους καταναλωτές να έχουν χαμηλότερες τιμές και τα καταστήματα να έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και περισσότερους πελάτες».
Υποστηρίζει ότι στην πτώση των τιμών και στην αύξηση της επισκεψιμότητα, συμβάλλει η δημιουργία των δύο επιπλέον εκπτωτικών περιόδων, ενώ στο θέμα της προσέλκυσης νέων πελατών στην ελληνική αγορά «απαντά» το κυριακάτικο άνοιγμα των καταστημάτων.
«Εάν δηλαδή ο εμπορικός κόσμος αντί να γκρινιάζει στο θέμα αυτό, το δει σαν ένα εργαλείο ανάπτυξης και κάνει συνεργασίες με τους ξενοδόχους και τους τουριστικούς πράκτορες της περιοχής του, θα μπορέσει να αναπτύξει εκείνες τις πολιτικές προσέλκυσης πελατών από τις γειτονικές χώρες και όχι μόνο», τόνισε ο υφυπουργός. Πρόσθεσε, δε, ότι αυτό θα φέρει αύξηση της πίτας, δηλαδή της πελατειακής βάσης.
Αναρωτήθηκε, μάλιστα, γιατί δεν μπορούν να κάνουν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη ή το Ηράκλειο, αυτό που κάνουν πετυχημένα στο τουριστικό και εμπορικό τους μάρκετινγκ, η Κωνσταντινούπολη και το Μιλάνο.
Αναφορικά με τη θέσπιση τεσσάρων εκπτωτικών περιόδων- ήδη ξεκίνησε 10ήμερο εκπτώσεων, για πρώτη φορά κατά το μήνα Νοέμβριο- και την κυριακάτικη λειτουργία καταστημάτων την πρώτη Κυριακή κάθε εκπτωτικής περιόδου, ο κ. Σκορδάς επισήμανε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ότι τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι το 80% του τζίρου των καταστημάτων γίνεται την περίοδο των εορτών και των εκπτωτικών περιόδων.
«Επομένως, όσο απλώνουμε αυτή τη διαδικασία, μπορούμε να προσδοκούμε και να ελπίζουμε ότι θα φύγουμε από την εποχική απασχόληση κάποιων εργαζομένων για ένα δίμηνο, όσο κρατάνε οι γιορτές και οι εκπτώσεις, και θα μπορεί αυτή η θέση εργασίας να γίνει βιώσιμη στο σύνολο του ετήσιου κύκλου λειτουργίας των καταστημάτων», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr