Πρότυπο στην ανάπτυξη των δικτύων καταστημάτων στο λιανικό εμπόριο στην Ελλάδα θεωρείται η Θεσσαλονίκη, που αποτελεί πύλη εισόδου και για όλες τις μεγάλες ξένες αλυσίδες.
Η συμπρωτεύουσα που διαθέτει τη μεγαλύτερη αναλογία καταστημάτων σούπερ μάρκετ ανά κάτοικο και τετραγωνικό στην Ελλάδα, αποτελεί ήδη μία κορεσμένη αγορά και οι επιλογές των αλυσίδων γίνεται με διαφορετικά πλέον κριτήρια. Στόχος είναι η τοποθέτηση στα κεντρικά σημεία στο εσωτερικό της πόλης και τις γειτονιές.
Έντονη δραστηριοποίηση πραγματοποιεί το τελευταίο διάστημα η εταιρεία Βασίλαγας, που έχει ήδη στρέψει το ενδιαφέρον πάνω της με τη φημολογούμενη συνεργασία της με τον αμερικανικό κολοσσό Walmart.
Με στόχο την αγορά του κέντρου
Σε μία κίνηση ματ, η Βασίλαγας επιδιώκει την εξαγορά μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Βορείου Ελλάδας, που διαθέτει 170 υποκαταστήματα. Ατού της συγκεκριμένης αλυσίδας είναι τα καίρια τοποθετημένα καταστήματα που διαθέτει στο κέντρο και τις γειτονιές της Θεσσαλονίκης, προσεγγίζοντας το καταναλωτικό κοινό για τα καθημερινά ψώνια του.
Με την εξαγορά αυτή, η Βασίλαγας θα πετύχει την εξασφάλιση του κέντρου της πόλης, σε ήδη «δοκιμασμένα» σημεία, χωρίς να ρισκάρει μία ενδεχόμενη αποτυχία. Ταυτόχρονα, παραλαμβάνει ένα ευρύ δίκτυο μικρών καταστημάτων, που καλύπτουν τις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών και τα μικρά ψώνια, μία τάση που καταγράφεται καθαρά το τελευταίο διάστημα στη Θεσσαλονίκη.
Η ΒΑΣΙΛΑΓΑΣ Α.Ε. δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και εμπορία καφέ-ζάχαρης και άλλων αγροτικών προϊόντων από το 1994. Από το 2006 προχώρησε στη δημιουργία 2 MARKETS cash & carry (ένα στο Κ. Σχολάρι και ένα στο Καλοχώρι) και παράλληλα στην εισαγωγή ειδών supermarket. To 2012 εγκαινίασε 2 νέα καταστήματα στην περιοχή Φοίνικα και Καλοχώρι Θεσσαλονίκης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr