Στο πλαίσιο αυτό, ο όμιλος έχει εγκαινιάσει ηλεκτρονικές πωλήσεις των προϊόντων του σε 23 αγορές -επί συνόλου 86 αγορών- και σχεδιάζει μέσα στο φετινό φθινόπωρο να δημιουργήσει ηλεκτρονικό κατάστημα και στην Ρωσία.
Σύμφωνα με στοιχεία του πρώτου φετινού τριμήνου (Φεβ-Απρ. 2013) οι παγκόσμιες πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά μόλις 5% φθάνοντας τα 3,6 δισ. ευρώ, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα έκλεισαν στα 438 εκατ. ευρώ ( συν 2%).
Το συγκεκριμένο διάστημα το δίκτυο του ομίλου ανήλθε στα 6058 καταστήματα, ενώ τα νέα ανοίγματα έφθασαν τα 49 σημεία πώλησης.
Ειδικότερα, για την ελληνική αγορά, οι πληροφορίες είναι ότι η εταιρεία τηρεί στάση αναμονής λόγω της ρευστότητας που επικρατεί και οι όποιες επενδυτικές εξελίξεις θέματα μετεγκαταστάσεων. Σήμερα, ο όμιλος ελέγχει στην ελληνική αγορά 154 καταστήματα, εκ των οποίων 47 Zara (Zara Kids), 23 Pull&Bear, 12 Massimo Dutti, 28 Bershka, 15 Stradivarius, 18 Oysho, 9 Zara Home και 2 Uterque.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr