Αυτό δήλωσε στο "R" ο Κ. Μαχαίρας Διευθύνων Σύμβουλος Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Ομίλου Delhaize.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τη διετία 2011-2012 οι τιμές των προϊόντων πριμοδοτήθηκαν με κονδύλια της τάξεως των 14 εκατ. ευρώ, ενώ σε αυτά τα επίπεδα αναμένεται να κινηθεί φέτος το σχετικό κονδύλι.
Όπως ο ίδιος μας ανέφερε οι προωθητικές ενέργειες -κυρίως μέσω εκπτώσεων- θα κυριαρχήσουν και τη φετινή περίοδο, καθώς ο καταναλωτής λόγω των συμπιεσμένων οικονομικά δυνατοτήτων του αναζητά αγορές με άμεσο οικονομικό όφελος. Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε, δωρεάν προϊόν ή προϊόν που συνοδεύεται με κάποιο πρακτικό δώρο δεν προσελκύουν πλέον τον Έλληνα καταναλωτή.
Ενδεικτικό αυτού, αλλά και των καινούργιων καταναλωτικών τάσεων που πλέον κυριαρχούν, είναι ότι στο συνολικό μέγεθος της αγοράς που εκτιμάται περί τα 9 δισ. ευρώ, οι προωθητικές ενέργειες αντιπροσωπεύουν πάνω από το 30%,των συνολικών πωλήσεων όταν πριν από μία τριετία περίπου δεν ξεπερνούσαν το 12%.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr