Σήμερα κατά τον ίδιο το δίκτυο της αλυσίδας περιλαμβάνει 25 καταστήματα, βασικό γνώρισμα των οποίων είναι οι πολύ χαμηλότερες τιμές τους σε ποσοστό έως και 20%. Αυτό, όπως μας λέει επετεύχθη από τη στιγμή που η εταιρεία αποφάσισε να απενεργοποιήσει τα καταστήματα με είδη stock, μεταφέροντας το σχετικό εμπόρευμα στα υπόλοιπα καταστήματα. Γεγονός που συμπίεσε προς τα κάτω τις τιμές. Σχετικά με την επέκταση του δικτύου, όπως μας αποκάλυψε ο Θόδωρος Δούρος υπάρχουν πλάνα προκειμένου να εγκαινιαστούν πέντε νέα σημεία. Ωστόσο, ξεκαθάρισε ότι οι όποιες αναπτυξιακές κινήσεις θα γίνουν πολύ προσεκτικά και θα είναι απόλυτα προσαρμοσμένες στα δεδομένα της αγοράς.
Οσον αφορά το εξωτερικό η εταιρεία θα εξακολουθήσει να διατηρεί την παρουσία που έχει αναπτύξει και συγκεκριμένα στη Πράγα, την Κύπρο, την Αρμενία και την Μέση Ανατολή. Επί του παρόντος δεν υπάρχει πλάνο για νέα σημεία, καθώς προτεραιότητα του Θ. Δώρου, όπως μας εξήγησε είναι να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που έχουν εμφανιστεί στην ελληνική αγορά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr