H αισιοδοξία αυτή πηγάζει από την αύξηση του τζίρου και κυρίως από την πτώση των ζημιών, που όπως λέγεται είναι και σημαντική. Κάτι λοιπόν τους λέει ότι το 2013 τα πράγματα θα είναι ακόμη καλύτερα για την εταιρεία. Βεβαίως υπάρχει και μία συγκράτηση, όπως επιβεβαιώνει και η απόφαση της ελληνικής διοίκησης να μην προχωρήσει μέχρι νεωτέρας το προγραμματιζόμενο κατάστημα στη Μεταμόρφωση.
Δεν προβλέπεται αύξηση του αριθμού καταστημάτων
Η ακόμη εντονότερη προσέλκυση του Έλληνα καταναλωτή με τιμές ακόμη και κάτω του κόστους αποτελεί την αιχμή του δόρατος της στρατηγικής που έχει χαράξει για το 2013, η γερμανική θυγατρική αναφέρουν πληροφορίες. Το άνοιγμα νέων καταστημάτων δεν εντάσσεται στις προτεραιότητες του δυναμικού στελέχους, βασική επιδίωξη του οποίου είναι να ενδυναμώσει περαιτέρω τα 10 καταστήματα που ήδη λειτουργεί η αλυσίδα, έτσι ώστε ακόμη και από φέτος -λίγο δύσκολο βεβαίως με τα μεγέθη της αγοράς- να γράψουν κέρδη.
Η Media Markt, η Νο1 σε πωλήσεις αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών στην Ευρώπη, ιδρύθηκε το 1979 στο Μόναχο της Γερμανίας. Είναι μέλος του Metro Group, του τρίτου μεγαλύτερου ομίλου στο λιανικό εμπόριο στον κόσμο και αριθμεί πάνω από 500 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη. Η επιτυχία της Media Markt βασίζεται στον συνδυασμό: πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό, καλύτερη εξυπηρέτηση, δυναμική διαφημιστική παρουσία και αποκεντρωμένη οργανωτική δομή. Το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα, άνοιξε τον Νοέμβριο του 2005, στην περιοχή του Αμαρουσίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr