Οι δραστηριότητες, τα οικονοµικά μεγέθη καθώς η στρατηγική ανάπτυξής της ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσιάσθηκε σήμερα σε εκδήλωση του ΣΜΕΧΑ.
Οπως αναφέρθηκε κατά την παρουσίαση, η μείωση στα κέρδη της εταιρείας κατά το α΄ εξάμηνο του έτους οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι στα αποτελέσματα εμπεριέχονται όλες οι απαραίτητες προβλέψεις που διασφαλίζουν την εταιρεία έναντι ενδεχομένων κινδύνων και εξόδων, και σε μικρότερο βαθμό από αυξημένες διαφήμισης καθώς και δαπάνες για νέα καταστήματα τα οποία θα λειτουργήσουν το δεύτερο εξάμηνο. Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες της εμπορικής πολιτικής, οι πρακτικές που εφαρμόζονται για την υγιεινή και την ασφάλεια των τροφίμων καθώς και οι μέθοδοι που ακολουθεί η εταιρεία για την ανάπτυξη των πωλήσεων καθώς και για την ενίσχυση της ανταγωνιστικής της θέσης. Έγινε αναφορά στη μείωση των τιμών σε 1.000 επιπλέον προϊόντα κατά το πρώτο τρίμηνο καθώς και στις σειρές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που έχει εισάγει η ΑΒ και οι οποίες αποτελούν την εναλλακτική πρόταση στα hard discount προϊόντα. Τέλος, παρουσιάστηκαν οι προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας κατά τα προσεχή έτη με τη λειτουργία νέων καταστημάτων και την επέκταση του δικτύου διακαιόχρησης (franchising).
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr