Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι εφαρμογές Groupama Road Help και myZen Road Ηelp έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να προσφέρουν στον ασφαλισμένο οδηγό άμεση βοήθεια με τις λιγότερες απαιτούμενες ενέργειες από την πλευρά του στην περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης. Βασικό χαρακτηριστικό των δύο εφαρμογών είναι ότι ο ασφαλισμένος μπορεί να στείλει μέσω αυτών στην εταιρεία οδικής βοήθειας την τοποθεσία του περιστατικού, άμεσα και με ακρίβεια, χωρίς να απαιτείται να καλέσει στο τηλεφωνικό κέντρο.
Ο ασφαλισμένος επιλέγει, μέσα από ένα εύκολο στη χρήση μενού, το πρόβλημα που αντιμετωπίζει (ατύχημα, άδεια μπαταρία, πρόβλημα με τα ελαστικά ή άλλη βλάβη) και ένας εκπρόσωπος της οδικής βοήθειας επικοινωνεί τάχιστα μαζί του, ενώ παράλληλα δρομολογούνται και οι ανά περίπτωση κατάλληλες διαδικασίες. Με αυτόν τον τρόπο, οι εφαρμογές Groupama Road Help και myZen Road Ηelp καταργούν την ανάγκη τηλεφωνικής κλήσης από τον ασφαλισμένο και την ενδεχόμενη αναμονή σε ένα τηλεφωνικό κέντρο. Επιπρόσθετα, με την καταχώριση του περιστατικού στο σύστημα της Οδικής Βοήθειας, ο ασφαλισμένος λαμβάνει με SMS ή Viber ένα link, μέσω του οποίου μπορεί να παρακολουθεί live την πορεία του οχήματος εξυπηρέτησης καθώς και τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης.
Οι δύο νέες εφαρμογές της Groupama Ασφαλιστικής, οι οποίες σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με τη Mondial Assistance, είναι διαθέσιμες δωρεάν για smartphones με λογισμικό Android και iOS. Με τη νέα αυτή ψηφιακή υπηρεσία, η Groupama Ασφαλιστική, επιβεβαιώνει, για ακόμα μια φορά, τη διαχρονική της δέσμευση για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους πελάτες της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr