Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, το rebranding κλήθηκε να αποτυπώσει το νέο στρατηγικό πλάνο για την επέκταση και ανάπτυξή της, καθώς και να αναδείξει τον αναβαθμισμένο ρόλο που επιτελεί η εταιρεία για τους πελάτες της.
Πιο συγκεκριμένα, η ανακοίνωση τονίζει:
Έναν ρόλο που ξεπερνά το στενό πλαίσιο του broker, αναδεικνύοντας τη NAK Katsiberis σε έναν κορυφαίο σύμβουλο διαχείρισης ρίσκου και έναν στρατηγικό συνεργάτη με καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη των πελατών της.
Σε εικαστικό επίπεδο, δεσπόζει το νέο λογότυπο της εταιρείας με σύγχρονη γραμματοσειρά και νέα παλέτα βασισμένη σε τόνους του μπλε, του χρώματος της ασφάλειας και της αξιοπιστίας.
Κυριαρχούν δυναμικές φόρμες, με μία διαγώνια ανοδική γραμμή που συμβολίζει τη θετική πορεία που πάντοτε οραματίζεται η NAK Katsiberis, τόσο για την ίδια, όσο και για τους πελάτες της. Σε λεκτικό επίπεδο, προστίθεται στο λογότυπο η νέα περιγραφή STRATEGIC INSURANCE CONSULTANCY, που σηματοδοτεί τον διευρυμένο πλέον ρόλο της.
Ένα νέο εταιρικό αφήγημα πλαισιώνει τη σχεδιαστική ταυτότητα, εστιάζοντας στην αποστολή και τις αξίες της εταιρείας (Ηθική, Αξιοπιστία, Καινοτομία, Τεχνογνωσία, Στρατηγικός Συνεργάτης των πελατών της). Η συνολική φιλοσοφία και τοποθέτησή της συμπυκνώνεται στο motto που υπογράφει το νέο brand identity: “To protect is to empower”.
Το repositioning της NAK Katsiberis δηλώνει με σύγχρονη ματιά και αυτοπεποίθηση το όραμά της. Να διαδραματίζει έναν ολοένα και πιο πρωταγωνιστικό ρόλο στην ασφαλιστική αγορά, συμβάλλοντας σε ένα καλύτερο αύριο για όλους: τις επιχειρήσεις που υπηρετεί, τον Κλάδο, την κοινωνία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr