Σύμφωνα με την Interbrand, η Allianz κατατάσσεται στο νούμερο #34 ανάμεσα στα 100 καλύτερα brand παγκοσμίως. Με διψήφια ανάπτυξη ύψους 23%, η Allianz είναι ένα από τα 15 κορυφαία brands διεθνώς που σημείωσαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη την προηγούμενη χρονιά.
Η σημαντική αυτή διάκριση αναδεικνύει τη σημασία που έχει για τους πελάτες και τους μετόχους το brand διεθνώς, καθώς αποτελεί σημαντικό μέρος της καθημερινότητάς τους. Με όρους ανάπτυξης, η Allianz σημειώνει σημαντική πρόοδο, σε σχέση τόσο με τον ανταγωνισμό, όσο και με την ασφαλιστική αγορά συνολικά. Η ανάπτυξη της αξίας του brand ήταν αντίστοιχη σε όλες τις διαστάσεις του δείκτη της Interbrand, από άποψη οικονομικών αποτελεσμάτων, βαρύτητας του brand, αλλά και απόδοσης.
H κ. Φιλίππα Μιχάλη, CEO της Allianz Ελλάδος, δήλωσε σχετικά: «Με την εγγύηση της Interbrand, είμαστε και φέτος, για 4η χρονιά, η #1 ασφαλιστική εταιρεία διεθνώς. Με τη δύναμη που μας προσφέρουν 155.000 εργαζόμενοι και 122.000 διαμεσολαβητές, εξασφαλίζουμε το μέλλον των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Η δυναμική αυτή μας δίνει προοπτική για την επόμενη μέρα και στην Ελλάδα.»
Για την πλήρη κατάταξη των 100 κορυφαίων brands της Interbrand, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-global-brands/, ενώ για τη συνολική έκθεση με την ολοκληρωμένη ανάλυση, μπορείτε να επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-brands/.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr