Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, μέσα από το MyEthniki, διαθέσιμο online στο my.ethniki-asfalistiki.gr, οι πελάτες της Εθνικής Ασφαλιστικής έχουν ανά πάσα στιγμή, μέσα από την οθόνη του κινητού, του tablet ή του υπολογιστή τους, άμεση πρόσβαση στα στοιχεία των συμβολαίων τους και μια σειρά από χρήσιμες λειτουργικότητες.
Μπορούν να δουν τις καλύψεις των συμβολαίων τους, τις πληροφορίες των καλυπτόμενων μελών, να κατεβάσουν τα έντυπά τους, να ενημερωθούν για τις εκκρεμότητες πληρωμής ασφαλίστρων και φυσικά να εξοφλούν τα ασφάλιστρά τους online. Βρίσκουν χρήσιμες πληροφορίες για το πού να απευθυνθούν σε περίπτωση ατυχήματος, ζημιάς ή νοσηλείας, καθώς και για την εξυπηρέτηση των συμβολαίων τους.
Το νέο portal πελατών είναι εύχρηστο και έχει σχεδιαστεί με βάση τις ανάγκες των πελατών, να έχουν όλη την εικόνα του συμβολαίου τους συγκεντρωμένη και προσβάσιμη από οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.
Η Εθνική Ασφαλιστική, επενδύοντας στην εξυπηρέτηση των πελατών της, ετοιμάζεται να εντάξει στο MyEthniki, εντός του 2022, κι άλλες σύγχρονες λειτουργικότητες, που θα αναβαθμίσουν ακόμα περισσότερο την εμπειρία των χρηστών, δίνοντάς τους μεγαλύτερο έλεγχο στα συμβόλαιά τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr