Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ο κ. Cassio συναντήθηκε με το Management Τeam της Generali και ενημερώθηκε για την πορεία της εταιρείας, την υλοποίηση στρατηγικών έργων σε τοπικό επίπεδο και τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά. Τα στελέχη της Generali ενημέρωσαν τον κ. Cassio για την επίτευξη των οικονομικών και στρατηγικών στόχων. Επίσης, ανέλυσαν τις πρωτοβουλίες που λαμβάνονται για την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, προς την επίτευξη του στρατηγικού στόχου της Generali 2021- να αποτελέσει τον Lifetime Partner των συνεργατών και των πελατών της.
Επένδυση στην καινοτομία
Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία έχει υπερδιπλασιάσει, την τελευταία τριετία (2016-2019), τις επενδύσεις της που σχετίζονται με τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, καταγράφοντας δυναμική παρουσία στον τομέα των ψηφιακών ασφαλιστικών υπηρεσιών. Στην παρούσα φάση, υλοποιούνται πάνω από 17 διατμηματικά έργα, με στόχο την καλύτερη εμπειρία, τόσο των ασφαλισμένων όσο και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, απλοποιώντας σύνθετες γραφειοκρατικές διαδικασίες και αυξάνοντας την ταχύτητα εξυπηρέτησης. Επίσης, η Generali έχει εισέλθει στον κλάδο των telematics, αξιοποιώντας τις λύσεις της τηλεματικής, τόσο στον κλάδο του αυτοκινήτου με το My Drive όσο και στον κλάδο Ζωής σε συνεργασία με την ελβετική leader, dacadoo.
Όπως σημειώνει ο CEO της Generali Hellas κ. Πάνος Δημητρίου:
«Έχουμε την τύχη να αποτελούμε μέλη ενός παγκόσμιου οργανισμού, που επενδύει συνεχώς στην καινοτομία. Συστρατεύοντας τις δυνάμεις μας με μία διεθνή ομάδα με υψηλή τεχνική κατάρτιση, μπορούμε να θέτουμε φιλόδοξους στόχους και να βλέπουμε το όραμά μας, να παρέχουμε ασφάλεια και άμεση εξυπηρέτηση προς τους πελάτες μας, να υλοποιείται. Αυτή η υπόσχεση είναι παράλληλα μια ευκαιρία ανάπτυξης για το ανθρώπινο δυναμικό μας, το οποίο συμμετέχει ενεργά στην υλοποίηση της στρατηγικής μας, θέτοντας τις ιδέες του σε εφαρμογή και αξιοποιώντας τις δεξιότητές του σε καθημερινή βάση».
Συνάντηση με την ομάδα του Generali Mobile Hub
Ο κ. Cassio είχε την ευκαιρία να συναντήσει και τα μέλη της ομάδας του επόμενου φιλόδοξου εγχειρήματος της Generali, τη δημιουργία ενός Mobile Hub πελατών, που θα ενσωματώνει όλες τις υπηρεσίες της εταιρείας, καθιστώντας τες προσβάσιμες από ένα σημείο. Σε έναν μονίμως συνδεδεμένο κόσμο, το Mobile Hub θα επιτρέπει στην Generali να είναι ανά πάσα στιγμή, 24/7, στη διάθεση των ασφαλισμένων με άμεσο, απλό και έξυπνο τρόπο.
O ίδιος συνομίλησε με τα μέλη της ομάδας, ενημερώθηκε για την εξέλιξη του έργου και τους συνεχάρη για την προσήλωση που επιδεικνύουν στην υλοποίηση αυτού του υποσχόμενου εγχειρήματος. Όπως τόνισε ο κ. Cassio «Είχα την ευκαιρία να συναντήσω μία δυναμική ομάδα που εργάζεται σταθερά με προσήλωση, ώστε να σχεδιάσει έξυπνες υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους, που εστιάζουν όχι μόνο στην ασφάλιση αλλά στην πρόληψη και την προστασία. Οι αξίες μας βασίζονται στην ενσυναίσθηση, στην κατανόηση των καταναλωτικών αναγκών και στην προσπάθειά μας να τις ικανοποιήσουμε, παραμένοντας ένας οργανισμός με ανθρώπινο πρόσωπο».
Συνεχίζοντας τον ψηφιακό της μετασχηματισμό και λαμβάνοντας την ανατροφοδότηση των πελατών της μέσω ερευνών, η Generali έχει θέσει το τελευταίο διάστημα μια σειρά υπηρεσιών στη διάθεσή των συνεργατών και των πελατών της. Επίσης, τα πολύ θετικά οικονομικά αποτελέσματα, τόσο σε τοπικό όσο και σε επίπεδο Ομίλου της επιτρέπουν να συνεχίζει τη δυναμική της πορεία και την υλοποίηση νέων έργων, που αναμένεται να ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr