Πλέον, η πρόσβασή τους σε πληροφορίες, όπως συμβόλαια, αιτήματα αποζημιώσεων και πληρωμή ασφαλίστρων, μεταξύ άλλων, μπορεί να γίνει άμεσα, εύκολα και φορητά, μέσω του νέου portal.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ασφαλιστικής, το EurolifeConnect είναι μια σύγχρονη και χρηστική υπηρεσία, η οποία διαμορφώθηκε και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού της εταιρείας. Για τον εύστοχο σχεδιασμό και την εξασφάλιση άριστης εμπειρίας χρήσης, δόθηκε πολλή προσοχή στις ανάγκες και προτιμήσεις όλων των προφίλ πελατών που συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της Eurolife. Ως προϊόν εκτεταμένης έρευνας και μελέτης, προσφέρει στους πελάτες μια ξεχωριστή εμπειρία ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης. Το έξυπνα και εύχρηστα σχεδιασμένο interface του, σε συνδυασμό με τις πολλές δυνατότητες που παρέχει, αναβαθμίζουν την ποιότητα της online εξυπηρέτησης της Eurolife ERB, επιτρέποντας στον πελάτη να γνωρίζει ό,τι αφορά τα συμβόλαιά του από οποιαδήποτε συσκευή.
Το EurolifeConnect είναι διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο και ο χρήστης μπορεί να συνδεθεί σε αυτό από όποιο σημείο βρίσκεται, μαθαίνοντας ό,τι πληροφορίες επιθυμεί, ακριβώς τη στιγμή που τις χρειάζεται.
Η πρώτη έκδοση του EurolifeConnect παρέχει πρόσβαση σε μια σειρά από δυνατότητες: διαχείριση λογαριασμού στη Eurolife ERB, παρακολούθηση συμβολαίων και αιτημάτων αποζημίωσης, λήψη εγγράφων και πληρωμή ασφαλίστρων. Επιπροσθέτως, διαθέτει ένα εκτεταμένο ασφαλιστικό λεξικό, εκπαιδεύοντας τους χρήστες στην ορολογία της αγοράς, καθώς και δυνατότητα για άμεση επικοινωνία με το Eurolife Experience Center, μέσω Click2Call και Click2Chat.
Για τη διαδικασία εγγραφής, οι πελάτες αρκεί να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.eurolifeconnect.gr και να συμπληρώσουν τα στοιχεία που θα τους ζητηθούν. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, όλες οι λειτουργίες του portal είναι ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή τους, με ένα απλό sign in. Ταυτόχρονα, το EurolifeConnect είναι ένα λειτουργικό εργαλείο που διευκολύνει και το ρόλο των συνεργατών της Eurolife ERB. Καθώς οι εγγεγραμμένοι πελάτες αποκτούν άμεση και ολοκληρωμένη πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες, οι συνεργάτες της εταιρείας ωφελούνται σε ποιοτικό και παραγωγικό χρόνο για στοχευμένη ανάπτυξη των κοινών εργασιών τους με τη Eurolife ERB.
Ο Σωτήρης Ματσιούλας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εργασιών & Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB, δήλωσε σχετικά «επενδύοντας συνεχώς στην απλότητα και την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους πελάτες, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μια νέα εύχρηστη, προσωποποιημένη, ψηφιακή εμπειρία που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Αφουγκραζόμαστε αυτά που χρειάζονται και τους παραδίδουμε ένα εργαλείο που είναι πραγματικά χρηστικό. Με το EurolifeConnect εξελίσσουμε τις διαδικασίες μας και αξιοποιούμε τη σύγχρονη τεχνολογία προς όφελος κάθε ανθρώπου που μας εμπιστεύεται».
Η ουσιαστική επαφή με τους πελάτες είναι προτεραιότητα για τη Eurolife ERB. «Με το νέο portal τους καλωσορίζουμε σε μια εξελιγμένη υπηρεσία, με εξατομικευμένες λειτουργίες», ανέφερε ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της εταιρείας. «Το EurolifeConnect έρχεται να συνδράμει στο δύσκολο και απαιτητικό έργο των συνεργατών μας, αυτό της ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης του πελάτη. Στόχος μας είναι να τους διευκολύνουμε, παρέχοντας στους πελάτες τις αναγκαίες πληροφορίες για την ενημέρωσή τους, απελευθερώνοντας πολύτιμο χρόνο στους συνεργάτες μας για την περαιτέρω ανάπτυξη των κοινών εργασιών μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr