H AIG Ελλάδος, σημειώνει σε ανακοίνωσή της ότι με γνώμονα τη συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση των συνεργατών της και την εξασφάλιση της υψηλής ποιότητας των υπηρεσιών και των προϊόντων της, ξεκίνησε ένα κύκλο 10 εκπαιδευτικών σεμιναρίων στην Αθήνα και αντίστοιχα 9 στη Θεσσαλονίκη. Με εισηγητές καταξιωμένα στελέχη της εταιρείας, οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν εκπαιδεύσεις στους τομείς του Customer Service Excellence, των Επιχειρηματικών Κινδύνων και των Προσωπικών κινδύνων.
Οι βασικές ενότητες που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια των εκπαιδεύσεων είναι η Αποτελεσματική Διαχείριση Αιτιάσεων Πελατών, οι Ευθύνες Στελεχών Διοίκησης, οι Επαγγελματικές Ευθύνες, η Διαχείριση Κρίσεων, η Αστική Ευθύνη Επιχειρήσεων “C.G.L.”, η Ασφάλιση Περιουσίας, η Ασφάλιση Περιβαλλοντικής Ευθύνης και η Ασφάλιση Μεταφορών καθώς και θέματα όπως η Ασφάλιση Κατοικίας, το Private Client Group, η Ασφάλιση Οχημάτων και η Ασφάλιση Προσωπικών Ατυχημάτων & Ταξιδιωτικών Ασφαλίσεων.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AIG Ελλάς Α.Ε, κ. Giuseppe Zorgno, δήλωσε σχετικά: «Η AIG Ελλάδος προσφέρει τη δυνατότητα στους συνεργάτες της να παρακολουθήσουν μια σειρά εκπαιδεύσεων με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση και κατάρτισή τους. Μας χαροποιεί ιδιαίτερα ότι ο κύκλος των σεμιναρίων μας έχει τόσο μεγάλη απήχηση και συμμετοχή και οι συνεργάτες μας ανταποκρίνονται στο κάλεσμά μας προκειμένου να μπορούν να καλύψουν στο μέγιστο τις ανάγκες των ασφαλισμένων μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr