Στόχος της εταιρείας είναι μέσα στο πλαίσιο της ψηφιακής της στρατηγικής, να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση που παρέχει στον πελάτη της, στο πιο σημαντικό σημείο επαφής του μαζί της, τη Φροντίδα Ατυχήματος, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Η εφαρμογή διατίθεται δωρεάν στο Google Play Store για λειτουργικό σύστημα Android και στο App Store για iOS, με το όνομα Allianz RSA. Μέσα από την εφαρμογή, αφού ο χρήστης επιλέξει αιτία ακινητοποίησης, αποστέλλεται αυτόματα ένα SMS με τα δεδομένα θέσης του οχήματος, τον Αρ. Κυκλοφορίας και το τηλέφωνο επικοινωνίας του, στην Allianz Global Assistance, πάροχο Φροντίδας Ατυχήματος και διαχειριστή της εφαρμογής. Το τηλεφωνικό κέντρο της Φροντίδας Ατυχήματος, καλεί άμεσα τον πελάτη και τον εξυπηρετεί χωρίς καθυστέρηση, γνωρίζοντας ήδη την ακριβή τοποθεσία του και την αιτία ακινητοποίησής του.
Το Allianz RSA αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην ψηφιακή εξυπηρέτηση του πελάτη, με πολλαπλά για εκείνον οφέλη, όπως: μείωση των ενεργειών που απαιτούνται από τον πελάτη τη δύσκολη στιγμή ενός ατυχήματος, απαλλαγή του από την ανάγκη προσδιορισμού της τοποθεσίας του και από ενδεχόμενη αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο της Φροντίδας Ατυχήματος, αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη ο οποίος γίνεται το επίκεντρο της διαδικασίας εξυπηρέτησης, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr