«Η πρώτη έρευνα του Επικουρικού έδειξε ότι τα ανασφάλιστα είναι 1.204.000», τόνισε ο κ. Χατζηθεοδοσίου, σημειώνοντας, ωστόσο, ότι μεταξύ αυτών είναι αυτοκίνητα των οποίων οι πινακίδες έχουν κατατεθεί και πιθανόν να βγουν ανασφάλιστα καθώς και αυτοκίνητα τα οποία είναι πιθανόν ασφαλισμένα αλλά λόγω προβλημάτων που υπήρξαν στη διασταύρωση μπορεί να φανούν στο σύστημα ανασφάλιστα.
Οι περιπτώσεις αυτές του λάθους υπολογίζονται σε 150.000 με 200.000, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΕΑ, και τα ανασφάλιστα σε περίπου 1 εκατομμύριο, εκ των οποίων τα 450.000 είναι Ι.Χ. και άλλα τόσα περίπου δίκυκλα.
Όπως εξήγησε ο κ. Χατζηθεοδοσίου, στην πρώτη περίπτωση οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα πρέπει να πάνε στην εφορία για να αποδείξουν ότι έχουν κατατεθεί οι πινακίδες, ενώ στη δεύτερη περίπτωση τα πράγματα είναι πιο απλά διότι μέσω του ασφαλιστή του ή της ασφαλιστικής εταιρίας ο ιδιοκτήτης μπορεί να αποδείξει την ασφάλιση.
Στην ιστοσελίδα του Επικουρικού Κεφαλαίου www.hic.gr οι καταναλωτές μπορούν να ελέγξουν αν το όχημά τους εμφανίζεται στο σύστημα ασφαλισμένο ή όχι.
Όσον αφορά το πρόστιμο, ο πρόεδρος του ΕΕΑ ανέφερε ότι αν κάποιο όχημα ήταν για παράδειγμα ανασφάλιστο για τρία χρόνια, ο ιδιοκτήτης του θα κληθεί να πληρώσει 250 ευρώ πρόστιμο για όλο το διάστημα στο οποίο ήταν ανασφάλιστο και όχι 250 ευρώ για κάθε έτος, καθώς και να ασφαλίσει το όχημά του.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr