Επτά στους δέκα καταναλωτές λένε ναι στη χρήση ρομποτικών «διαμεσολαβητών» και είναι θετικοί στην αγορά υπηρεσιών που σχετίζονται με την ασφάλιση, τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές και τη σύνταξή τους… από μηχανές.
Αυτό καταγράφει έρευνα της Accenture που έγινε σε περισσότερους από 33.000 καταναλωτές σε 18 χώρες και δείχνει τη φιλοσοφία στην οποία θα βασιστεί η πωλησιακή διαδικασία τα επόμενα χρόνια, με τους πελάτες να ζητούν μη χρονοβόρες και όσο γίνεται πιο λιτές διαδικασίες αλλά και να επιθυμούν να έχουν την ανθρώπινη επικοινωνία όταν κρίνουν ότι τη χρειάζονται.
Μεγάλος αριθμός καταναλωτών –περίπου τα 2/3– εξακολουθούν να δηλώνουν ότι θέλουν να υπάρχει ανθρώπινη αλληλεπίδραση όταν πρόκειται για διαδικασίες και συμβόλαια που είναι πολυσύνθετα ή όταν θέλουν να καταγγείλουν πρακτικές στις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται.
Με αυτή την τάση να διαμορφώνεται στην αγορά οι επιχειρήσεις πρέπει εν τέλει να μπορέσουν να συγκεράσουν τη φυσική παρουσία με την εξελιγμένη ψηφιακή εμπειρία για το χρήστη μέσα από την ενοποίηση ρομποτικών διαδικασιών και ανθρώπινων υπηρεσιών.
Τα ευρήματα της Accenture αποδεικνύουν ότι στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να λάβουν αποκλειστικά συμβουλές από robo μηχανές σε συγκεκριμένα τραπεζικά και ασφαλιστικά προϊόντα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr