Η αύξηση αυτή οφείλεται στο πλήρες πλάνο ενεργειών που σχεδίασε και εφάρμοσε η εταιρεία, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Ειδικότερα οι βασικοί άξονες αυτού του πλάνου ήταν οι εξής:
- Η εφαρμογή του νέου κανονισμού πωλήσεων, ο οποίος είναι από τους πιο ανταγωνιστικούς της ασφαλιστικής αγοράς.
- Η προσέλκυση νέων συνεργατών που επιλέχθηκαν με αυστηρά κριτήρια ώστε να προσδώσουν ακόμα μεγαλύτερη αξία στις απαιτήσεις των ασφαλισμένων και της αγοράς.
- Ένα πλήρες και άρτια δομημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο συμπεριλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο καλωσορίσματος των νέων ασφαλιστικών συμβούλων, τη δημιουργία προσωπικών πλάνων ανάπτυξης για κάθε συνεργάτη, εξειδικευμένα εργαστήρια «διοίκησης ομάδων» για τους διευθυντές των γραφείων, καθώς και τη συντονισμένη προετοιμασία και συμμετοχή στις εξετάσεις επαναπιστοποίησης ασφαλιστικών συμβούλων.
- Η δημιουργία νέων γραφείων πωλήσεων στο Κολωνάκι, τον Πύργο και τη Μυτιλήνη, η μετακίνηση των γραφείων της Λάρισας, της Λαμίας και του Πειραιά σε καλύτερες περιοχές και η ανακαίνιση των γραφείων των Σερρών και της Δράμας.
- Η ενίσχυση των λειτουργιών ψηφιακής υποστήριξης των συνεργατών και των ασφαλισμένων τους με παροχή δυνατότητας:
- Εξόφληση και αυτόματη παραλαβή συμβολαίων στα γραφεία πωλήσεων.
- Συστηματική παρακολούθηση συμβολαίων που πρέπει να ανανεωθούν.
- Πληρωμή ασφαλίστρων σε 12 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα.
- Εξαργύρωση πόντων για την εξόφληση ασφαλίστρων, μέσω του σχετικού προγράμματος της Alpha Bonus από την Alpha Bank.
- Η συνεχής επαγγελματική εξέλιξη και αναγνώριση των συνεργατών, κύριοι σταθμοί των οποίων ήταν το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων, το ταξίδι τους στην κοιλάδα του Λίγηρα και στο Παρίσι, η επίσκεψη στα κεντρικά Γραφεία του Ομίλου ΑΧΑ, καθώς και η συμμετοχή στο πανευρωπαϊκό συνέδριο αποκλειστικού δικτύου της ΑΧΑ στη Ρώμη, όπου συμμετείχε και ο Πρόεδρος του Ομίλου Henri de Castries.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr