Παρά τις δυσχερείς συνθήκες που επικρατούν, τον ασφαλιστικό κλάδο που κινείται με αρνητικό πρόσημο και τον πιεσμένο από όλες τις κοινωνικοοικονομικές εξελίξεις καταναλωτή,η Allianz Ελλάδος κατάφερε τα τελευταία χρόνια να αυξήσει σταθερά και σταδιακά το μερίδιο αγοράς της.
Πρόσθεσε η κ. Μιχάλη. Αναφερόμενη στους στρατηγικούς στόχους της Allianz στην ελλάδα η κ. Μιχάλη σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «επιζητούμε την παροχή υπηρεσιών άριστης ποιότητας, εστίαση στις ψηφιακές λύσεις, ενίσχυση των τεχνικών μας δεξιοτήτων και της καινοτομίας, ανεύρεση νέων πηγών κερδοφόρου ανάπτυξης και ενίσχυση της αξιοκρατικής μας κουλτούρας».
Από την πλευρά της η κ. Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, παρουσίασε τις νέες λύσεις της Allianz Ελλάδος στο χώρο της υγείας με το νέο πρόγραμμα Ιατρικής Βοήθειας "Med24", που εξασφαλίζει στον ασφαλισμένο Ιατρικές και Διαγνωστικές παροχές υγείας σε συμβεβλημένα ιδιωτικά νοσοκομεία και κλινικές σε όλη τη χώρα αλλά και το χώρο της Ταξιδιωτικής Ασφάλισης με το προϊόν "My Travel", το οποίο μέσα από πέντε πακέτα κάλυψης εξασφαλίζει τόσο τα ταξίδια αναψυχής όσο και τα επαγγελματικά ταξίδια των πελατών της.
Επίσης, αναφέρθηκε στα νέα προτιμολογημένα πακέτα ασφάλισης στα προϊόντα Ομαδικών Ασφαλίσεων, Αστικής Ευθύνης και Προσωπικού Ατυχήματος, και στις Ψηφιακές λύσεις για τους πελάτες και τους Συνεργάτες, όπως το “My Allianz”, τη σύγχρονη διαδικτυακή πλατφόρμα για τους πελάτες του κλάδου του αυτοκινήτου μέσω , και την εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα “Allianz on the Go” η οποία προσφέρει στο Συνεργάτη, για το σύνολο των προϊόντων αιχμής, εύκολη πρόσβαση στην τιμολόγηση και αποστολή προσφοράς ασφάλισης στον πελάτη καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για την καθημερινότητά ενός επαγγελματία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr