Αναλυτικότερα:
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) στο α’ εξάμηνο 2023 διαμορφώθηκαν στα €1.025,6εκ. αυξημένα κατά 14,0% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι (α’ εξάμηνο 2022: €899,3εκ.). Το β’ τρίμηνο 2023 τα GGR διαμορφώθηκαν στα €498,1εκ. αυξημένα κατά 12,7% σε ετήσια βάση κυρίως λόγο της αυξημένης συνεισφοράς του online που συνοδεύτηκε από σημαντική συμβολή των επίγειων παιγνίων.
Το μικτό κέρδος από παιχνίδια το α’ εξάμηνο 2023 διαμορφώθηκε στα €422,6εκ. έναντι €370,2εκ. το α’ εξάμηνο 2022 αυξημένο κατά 14,2%. Το μικτό κέρδος από παιχνίδια το β’ τρίμηνο 2023 ανήλθε στα €204,6εκ. αυξημένο κατά 12,9% σε ετήσια βάση έναντι €181,2εκ. το β’ τρίμηνο 2022, ανάλογα με την αύξηση των εσόδων.
Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν το α΄ εξάμηνο 2023 σε €374,4εκ. έναντι €335,7εκ. το α΄ εξάμηνο 2022 αυξημένα κατά 11,5% ή κατά 8,9% σε επαναλαμβανόμενη βάση. Το β’ τρίμηνο 2023 τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα €178,0εκ. έναντι €166,9εκ. το β΄ τρίμηνο 2022, αυξημένα κατά 6,7% ή κατά 5,1% σε επαναλαμβανόμενη βάση, παρά το αυξημένο κόστος υποστήριξης της διευρυμένης παικτικής δραστηριότητας.
Τα καθαρά κέρδη το α’ εξάμηνο 2023 ανήλθαν σε €224,4εκ. έναντι €167,2εκ. το α΄ εξάμηνο 2022 αυξημένα κατά 34,2% ή κατά 18,9% σε επαναλαμβανόμενη βάση. Το β’ τρίμηνο 2023 τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε €106,4εκ. αυξημένα κατά 34,8% ή αυξημένα κατά 12,2% σε επαναλαμβανόμενη βάση, ως αποτέλεσμα του αυξημένου κόστους λειτουργίας και των μειούμενων χρηματοοικονομικών εξόδων.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών από αριθμολαχεία διαμορφώθηκαν στα €366,4εκ. το α’ εξάμηνο 2023 έναντι €335,1εκ. το α΄ εξάμηνο 2022, αυξημένα κατά 9,3% σε ετήσια βάση ως αποτέλεσμα της αυξημένης απόδοσης του ΚΙΝΟ. Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών από αριθμολαχεία το β’ τρίμηνο 2023 διαμορφώθηκαν στα €178,0εκ. αυξημένα κατά 7,7% χάρη στα ισχυρά μεγέθη του ΚΙΝΟ, ενώ η πρόσφατη λειτουργία του opaponline.gr κερδίζει σταδιακά έδαφος.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) των παιχνιδιών αθλητικού στοιχηματισμού ανήλθαν σε €320,6εκ. το α’ εξάμηνο 2023 έναντι €286,6εκ. το α’ εξάμηνο 2022 αυξημένα κατά 11,9% σε ετήσια βάση απόρροια της ισχυρής απόδοσης των retail δραστηριοτήτων. Τα GGR των παιχνιδιών αθλητικού στοιχηματισμού το β’ τρίμηνο 2023 ανήλθαν σε €151,8εκ. αυξημένα κατά 13,5% σε ετήσια βάση (β’ τρίμηνο 2022: €133,7εκ.) ενισχυμένα κυρίως από την πορεία των PowerSpin και Virtuals στο retail, ενώ παράλληλα το online συνεχίζει την ανοδική του τάση.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών από τα VLTs το α’ εξάμηνο 2023 ανήλθαν σε €165,4εκ. αυξημένα κατά 14,9% έναντι €143,9εκ. το α’ εξάμηνο 2022. Το β’ τρίμηνο 2023 τα καθαρά έσοδα προ εισφορών από τα VLTs διαμορφώθηκαν σε €81,0εκ., αυξημένα κατά 8,6% έναντι €74,6εκ. το β’ τρίμηνο 2022, βοηθούμενα από στοχευμένες προωθητικές ενέργειες.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) από Σκρατς & Λαχεία ανήλθαν σε €60,1εκ. το α’ εξάμηνο 2023 έναντι €50,0εκ. το α’ εξάμηνο 2022, αυξημένα κατά 20,2% σε ετήσια βάση. Το β’ τρίμηνο 2023 τα GGR από Σκρατς & Λαχεία διαμορφώθηκαν σε €29,6εκ. μειωμένα κατά 11,7% σε ετήσια βάση, από την θετική επίδραση του Λαϊκού Λαχείου, που κατέγραψε το μεγαλύτερο τζάκποτ, πετυχαίνοντας την υψηλότερη τριμηνιαία επίδοση των τελευταίων πέντε ετών. Η νέα πρόταση του Σκρατς σταδιακά κερδίζει το ενδιαφέρον του κοινού.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) από το διαδικτυακό καζίνο ανήλθαν σε €112,9εκ. το α’ εξάμηνο 2023 έναντι €83,7εκ. το α’ εξάμηνο 2022, αυξημένα κατά 35,0% σε ετήσια βάση. Το β’ τρίμηνο 2023 τα GGR από το διαδικτυακό καζίνο διαμορφώθηκαν σε €58,1εκ. σε σύγκριση με €42,2εκ. το β’ τρίμηνο 2022, ως αποτέλεσμα της με αυξανόμενο ρυθμό δραστηριότητας των παικτών.
Τα έξοδα σχετιζόμενα με τα έσοδα από παιχνίδια το α’ εξάμηνο 2023 αυξήθηκαν κατά 15,9% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκαν σε €285,7εκ. έναντι €246,4εκ. το α’ εξάμηνο 2022, λόγω των αυξημένων προωθητικών ενεργειών και της αυξημένης συμμετοχής των παικτών. Το β’ τρίμηνο 2023 τα έξοδα σχετιζόμενα με τα έσοδα από παιχνίδια ανήλθαν σε €140,2εκ. έναντι €122,8εκ. το β’ τρίμηνο 2022 υψηλότερα κατά 14,2% σε ετήσια βάση.
Τα έξοδα μισθοδοσίας το α’ εξάμηνο 2023 ανήλθαν σε €45,1εκ. έναντι €40,1εκ. το α’ εξάμηνο 2022, αυξημένα κατά 12,4%. Το β’ τρίμηνο 2023 τα έξοδα μισθοδοσίας ανήλθαν σε €22,9εκ. αυξημένα κατά 15,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι κυρίως λόγω των μισθολογικών αυξήσεων για την ενίσχυση των εργαζομένων.
Τα έξοδα προβολής και διαφήμισης το α’ εξάμηνο 2023 διαμορφώθηκαν σε €55,9εκ. αυξημένα κατά 21,7% έναντι €45,9εκ. το α’ εξάμηνο 2022. Το β’ τρίμηνο 2023 αυξήθηκαν κατά 24,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, επηρεασμένα κυρίως από χορηγίες και σχετιζόμενες με την κοινωνική ευθύνη πρωτοβουλίες.
Τα λοιπά λειτουργικά έξοδα το α’ εξάμηνο 2023 ανήλθαν σε €83,5εκ. έναντι €85,8εκ. το α’ εξάμηνο 2022, χαμηλότερα κατά 2,8%. Το β’ τρίμηνο 2023 τα λοιπά λειτουργικά έξοδα ανήλθαν σε €44,2εκ. αυξημένα κατά 8,6% (β’ τρίμηνο 2022: €40,7εκ.).
Οι ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες το α΄ εξάμηνο 2023 διαμορφώθηκαν σε εισροές ύψους €303,9εκ. έναντι €276,2εκ. το α΄ εξάμηνο 2022, ως αποτέλεσμα της ισχυρής κερδοφορίας.
Οι ταμειακές ροές από επενδυτικές δραστηριότητες το α΄ εξάμηνο 2023 διαμορφώθηκαν σε εκροές ύψους €18,5εκ. στο πλαίσιο των κεφαλαιουχικών δαπανών του Ομίλου.
Οι ταμειακές ροές από χρηματοδοτικές δραστηριότητες το α΄ εξάμηνο 2023 ανήλθαν σε εκροές €446,6εκ. που αποδίδονται κυρίως σε χρηματικές διανομές ποσού €311εκ. στους μετόχους καθώς και στην αποπληρωμή τραπεζικών δανείων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr