Το γ’ τρίμηνο 2021 τα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ διαμορφώθηκαν στα €96,1εκ. έναντι €52,8εκ. το γ’ τρίμηνο 2020, ενισχυμένα περαιτέρω από το μειωμένο ονομαστικό συντελεστή εταιρικής φορολογίας 22%.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) στο εννεάμηνο 2021 αυξήθηκαν κατά 15,7% σε ετήσια βάση στα €1.040,3εκ. παρά το γεγονός ότι τα καταστήματά μας λειτούργησαν λιγότερες ημέρες το 2021 σε σύγκριση με το 2020. Τα GGR στο γ’ τρίμηνο 2021 διαμορφώθηκαν στα €470,2εκ. αυξημένα κατά 20,3% σε ετήσια βάση, ως αποτέλεσμα της ισχυρής συνεισφοράς του online αντιπροσωπεύοντας το 21% του συνολικού GGR του τριμήνου. Οι επιδόσεις στο online αντιστάθμισαν πλήρως την ελαφρώς μειωμένη απόδοση των retail δραστηριοτήτων λόγω της δυσμενέστερης επίπτωσης από τον κορονοϊό.
Το μικτό κέρδος από παιχνίδια το εννεάμηνο 2021 διαμορφώθηκε στα €450,6εκ. αυξημένο κατά 33,2% σε ετήσια βάση, ενισχυμένο σε σύγκριση με τον ρυθμό αύξησης του GGR, ως αποτέλεσμα της αυξημένης συνεισφοράς του online. Το μικτό κέρδος του γ’ τριμήνου 2021 αυξήθηκε κατά 37,2% σε ετήσια βάση και ανήλθε σε €201,8εκ. έναντι €147,1εκ. το γ’ τρίμηνο 2020. Το μικτό κέρδος επιβαρύνθηκε και αυτό το τρίμηνο από τη δυσανάλογη εισφορά επί του GGR της «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ», ώστε να πληροί το ελάχιστο ετήσιο συμβατικό όριο των €50εκ.
Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) το εννεάμηνο 2021 διαμορφώθηκαν στα €379,9εκ. έναντι €207,6εκ. το εννεάμηνο 2020 αυξημένα κατά 83,0% ή 70,3% σε επαναλαμβανόμενη βάση, ως απόρροια της υψηλής κερδοφορίας σε συνδυασμό με την αναγνώριση εσόδου ύψους €158,7εκ. που σχετίζεται με την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης. Στο γ’ τρίμηνο 2021 τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα €175,0εκ. έναντι €105,0εκ. το γ΄ τρίμηνο 2020 ενισχυμένα επίσης από την πλήρη ενοποίηση της Stoiximan.
Για τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου 2021, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, κ. Jan Karas (φωτο), δήλωσε:
«Τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ για το τρίτο τρίμηνο επιβεβαιώνουν την ικανότητά μας να διατηρούμε τις οικονομικές επιδόσεις μας σε υψηλά επίπεδα, υλοποιώντας ταυτόχρονα σημαντικές πρωτοβουλίες για τη Fast Forward στρατηγική μας. Η ανθεκτικότητα των retail δραστηριοτήτων και η συνεχιζόμενη ανάπτυξη των online δραστηριοτήτων μας, χάριν και στην ξεκάθαρη συνεισφορά της Stoiximan, ήταν οι κύριοι παράγοντες για αυτό.
Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αξιοποιήσαμε τα οφέλη του loyalty προγράμματός μας, που παρουσιάστηκε πρόσφατα και παίζει ρόλο-κλειδί στην περαιτέρω ψηφιοποίησή μας. Είμαστε ευχαριστημένοι από το θετικό αντίκτυπο του loyalty προγράμματός μας, το οποίο έχουν υποδεχθεί θερμά τόσο οι πελάτες, όσο και οι συνεργάτες μας. Σε κάθε περίπτωση, δέσμευσή μας είναι να παρέχουμε μια ακόμη πιο διασκεδαστική εμπειρία στους πελάτες μας, σε όλα τα κανάλια μας, ώστε να δώσουμε ώθηση στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του ΟΠΑΠ.
Επιπλέον, συνεχίζουμε τις δράσεις που σχετίζονται με την πρωτοβουλία μας για την ανακαίνιση των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της Ελλάδας – ένα έργο που αναδεικνύει έμπρακτα τη διαρκή δέσμευσή μας στην κοινωνική συνεισφορά».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr