Στο πρώτο τρίμηνο του 2019, ο OΠΑΠ σημείωσε καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ύψους 396 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Συνολικά, το GGR του πρώτου τριμήνου του 2019 κατέγραψε υψηλά ετών, αποτελώντας την ισχυρότερη επίδοση πρώτου τριμήνου από το 2010. Επιπλέον, τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 111,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 28% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2018. Ακόμη, τα καθαρά κέρδη τριμήνου αυξήθηκαν κατά 43,5%, φτάνοντας τα 57,2 εκατ. ευρώ.
«Η ισχυρή δυναμική που σημειώθηκε στα τέλη του 2018 συνεχίστηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2019, οδηγώντας σε ένα θετικό ξεκίνημα για το νέο οικονομικό έτος. Συνολικά, παραμένουμε θετικοί ως προς τις προσδοκίες μας για το υπόλοιπο του έτους και αισθανόμαστε σίγουροι για τη δυνατότητα της ομάδας του ΟΠΑΠ να επιτύχει κερδοφόρο ανάπτυξη και το 2019», σχολίασε ο κύριος Κόουπ.
Συνεχώς αυξανόμενη η συνεισφορά των VLTs
Η δραστηριότητα των παιγνιομηχανημάτων (VLTs) συνέχισε την ανοδική της πορεία στο πρώτο τρίμηνο του 2019, με τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) να ανέρχονται σε 68,9 εκατ. ευρώ, έναντι 43,4 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2018. Στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2019, το δίκτυο καταστημάτων PLAY αριθμούσε 364 gaming halls, ενώ VLTs είχαν εγκατασταθεί σε 1.995 πρακτορεία OΠΑΠ. Σήμερα, 20.091 VLTs έχουν εγκατασταθεί και βρίσκονται σε λειτουργία συνολικά.
Σύμφωνα με τον κ. Κόουπ, αντίστοιχες θετικές τάσεις παρατηρούνται και στο δεύτερο τρίμηνο του 2019. Μάλιστα, ο Διευθύνων Σύμβουλος του OΠΑΠ σημείωσε ότι η εταιρεία προχώρησε ήδη στη διάθεση του τζακ ποτ στο δίκτυο των παιγνιομηχανημάτων, σχολιάζοντας ότι το νέο προϊόν έχει τύχει θερμής υποδοχής από τους παίκτες και τους συνεργάτες του ΟΠΑΠ.
Μέχρι σήμερα, το υφιστάμενο δίκτυο PLAY έχει δημιουργήσει περισσότερες από 3.000 νέες θέσεις εργασίας, έχει προσελκύσει επενδύσεις άνω των 60 εκατ. ευρώ από επιχειρηματίες και επενδυτές και δημιουργεί φορολογικά έσοδα άνω των 100 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.
147 νέα πρακτορεία ενισχύουν το δίκτυο του OΠΑΠ
Στο πρώτο τρίμηνο του 2019 άνοιξαν 147 νέα καταστήματα ΟΠΑΠ. Από τον Ιανουάριο του 2018 μέχρι και τον Μάρτιο του 2019, ο αριθμός των νέων καταστημάτων έχει ξεπεράσει τα 650. Σύμφωνα με τον κύριο Κόουπ, τα νέα και ποιοτικά αναβαθμισμένα καταστήματα ενισχύουν τις επιδόσεις του δικτύου, προς όφελος τόσο της εταιρείας, όσο και των πρακτόρων της. Συνολικά, η μέση προμήθεια για κάθε πράκτορα αυξήθηκε κατά 4,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2018. Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζεται ο εκσυγχρονισμός του δικτύου, με βάση το πρόγραμμα Retail Excellence 2020.
Ο αθλητικός στοιχηματισμός
Ο κ. Κόουπ σημείωσε ότι οι πρωτοβουλίες της εταιρείας για την αναβάθμιση του αθλητικού στοιχηματισμού στο επίγειο δίκτυο έχουν ήδη οδηγήσει σε βελτιωμένες επιδόσεις. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έχει παίξει η επένδυση της εταιρείας στις συσκευές αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs), οι οποίες προσφέρουν εξατομικευμένη παικτική εμπειρία, που είναι ελκυστική για τους πελάτες κατά τη διάρκεια αθλητικών γεγονότων (live).
Όσον αφορά στις διαδικτυακές δραστηριότητες του OΠΑΠ, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας σημείωσε ότι η online πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού (Pamestoixima.gr) σημειώνει σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης. Ακόμη, ο κύριος Κόουπ αναφέρθηκε στη διαδικτυακή διάθεση του ΤΖΟΚΕΡ, η οποία πραγματοποιήθηκε στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2019. Όπως σημείωσε, η συμμετοχή των παικτών στην online εφαρμογή του δημοφιλούς αριθμολαχείου βρίσκεται ήδη σε ιδιαίτερα ικανοποιητικά επίπεδα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr