Όπως επισημαίνουν στον ΟΠΑΠ, με τη νέα σύμβαση που υπογράφουν οι πράκτορες, ο ΟΠΑΠ δημιουργεί ένα ασφαλές και σταθερό περιβάλλον στο δίκτυο των πρακτόρων του για τα επόμενα 5 χρόνια. Η νέα σύμβαση ξεκαθαρίζει το τοπίο στην πολιτική προμηθειών, καθιερώνοντας συντελεστή προμήθειας στα καθαρά έσοδα από τα παιχνίδια, κάνοντας την κατάσταση πιο απλή για τον ΟΠΑΠ και τους πράκτορες του. Επίσης συμβάλει καθοριστικά στην αναβάθμιση της σχέσης του ΟΠΑΠ με το δίκτυό του και τον μετασχηματισμό των πρακτορείων του. Η προμήθεια παραμένει σταθερή για την επόμενη πενταετία, γεγονός που δίνει σιγουριά και ασφάλεια στους πράκτορες.
Η υλοποίηση της στρατηγικής από την κορυφαία εταιρεία τυχερών παιγνίων στη χώρα μας, ώστε να εξελιχθούν τα πρακτορεία σε σύγχρονους τοπικούς προορισμούς διασκέδασης, έρχεται την πλέον κατάλληλη στιγμή. Άλλωστε οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν και αυτοί είναι περισσότερο ενημερωμένοι και απαιτητικοί από ποτέ. Μέσα από την επένδυση για την εξέλιξη του δικτύου, σκοπός του ΟΠΑΠ είναι τα πρακτορεία να προσφέρουν περισσότερες προϊοντικές επιλογές, να αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες και το δίκτυο να είναι πιο ελκυστικό προς τους παίκτες.
Ήδη οι πράκτορες του ΟΠΑΠ έχουν πολλαπλά οφέλη από τις επενδύσεις που πραγματοποιεί η εταιρεία και αυτά είναι εμφανή τόσο στον συνολικό τζίρο, όσο και τις προμήθειες που εισπράττουν. Η απόκτηση νέων αδειών (Ελληνικά Λαχεία, ΣΚΡΑΤΣ, Ιππόδρομος) και η βελτίωση υφιστάμενων παιχνιδιών (KINO Bonus, Πάμε Στοίχημα Live), δημιούργησαν επιπρόσθετο τζίρο για το δίκτυο, ο οποίος βάσει στοιχείων του 2015 ανέρχεται σε περισσότερα από 500 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση.
Οι επιπλέον προμήθειες που εισέπραξε το δίκτυο βάσει αυτής της εξέλιξης ξεπέρασαν τα 40 εκατομμύρια ευρώ.
Επιπρόσθετα, η επένδυση του ΟΠΑΠ στην εκπαίδευση των πρακτόρων –πρόγραμμα Retail Excellence– δημιούργησε επιπλέον προμήθειες 10% στα πρακτορεία που συμμετείχαν σε αυτό. Επίσης οι κεντρικές συμφωνίες για εξοπλισμό οδήγησαν σε εξοικονόμηση άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ για τους πράκτορες. Καρπούς αποδίδουν οι μεταβολές στη χωροθέτηση των πρακτορείων, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση κατά 20%, κατά μέσο όρο, του κύκλου εργασιών σε 450 πρακτορεία.
Οι τρεις πυλώνες
Η επένδυση στο δίκτυο εστιάζει σε τρεις πυλώνες: τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, τα καταστήματα και την υποστήριξη στον πράκτορα. Με αυτή ο ΟΠΑΠ προσφέρει στους πράκτορές του περισσότερες ευκαιρίες και εργαλεία για να προσελκύσουν πελάτες και να καλύψουν ακόμη και τις πιο υψηλές απαιτήσεις, μέσα σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο, μεταβαλλόμενο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Προτεραιότητα του ΟΠΑΠ είναι η ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου παγκόσμιας κλάσης, με ελκυστικά, νέα και αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες προς όφελος του δικτύου. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της επένδυσης θα πραγματοποιηθεί το 2017, οπότε οι πράκτορες θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα εργαλεία και ευκαιρίες για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους, να αναπτύξουν τη συνολική δραστηριότητά τους και να ενισχύσουν τα έσοδά τους. Για παράδειγμα, τα virtual games μπορούν να ενισχύσουν τα έσοδα βάσει δεδομένων της εταιρείας Inspired και παραδειγμάτων που αντλούνται από την αντίστοιχη εμπειρία της Ιταλικής αγοράς.
Η σημαντική αυτή επένδυση του ΟΠΑΠ στα προϊόντα και τις υπηρεσίες του αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το δεύτερο εξάμηνο του 2018 και περιλαμβάνει:
· Την αναβάθμιση του Πάμε Στοίχημα, του ιπποδρομιακού στοιχήματος, του ΚΙΝΟ και του ΤΖΟΚΕΡ
· Την εισαγωγή των παιγνιομηχανημάτων (παιχνίδια Play), νέων υπηρεσιών πληρωμών μέσω της Tora, virtual games της Inspired και συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης SSBTs
· Την αναβάθμιση της πληροφοριακής υποδομής, ώστε να διευκολυνθεί η εξυπηρέτηση του πελάτη και η αναβάθμιση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών
Έπειτα από την αλλαγή στον κανονισμό για τα παιγνιομηχανήματα (παιχνίδια Play), η αξιοποίηση των παιγνιομηχανημάτων μέσα από ένα μεγάλο μέρος του δικτύου των πρακτορείων, αποτελεί ξεκάθαρη εταιρική προτεραιότητα για το 2017.
Τα πρακτορεία στο επίκεντρο
Η επένδυση στο δίκτυο γίνεται με επίκεντρο το ίδιο το κατάστημα, φέρνοντας το κατάλληλο κατάστημα στην κατάλληλη τοποθεσία και δημιουργώντας ένα ελκυστικό περιβάλλον που ενισχύει την εμπειρία του πελάτη στα πρακτορεία. Η ανάπτυξη του δικτύου υλοποιείται βάσει εμπορικών και τεχνοκρατικών κριτηρίων, τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες της αγοράς και ωφελούν τόσο την εταιρεία όσο και τους πράκτορές της.
Μέσω των επενδύσεων βελτιώνεται και το επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους πράκτορες. Σήμερα, οι πράκτορες του ΟΠΑΠ έχουν πρόσβαση σε εξατομικευμένες υπηρεσίες υποστήριξης και εκπαίδευσης, μέσω ειδικευμένων ομάδων και τεχνολογικών εργαλείων, που προσθέτουν αξία και τους βοηθούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες τους, να αναβαθμίσουν τα πρακτορεία τους και να αναπτύξουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Είναι χαρακτηριστικό ότι τo 2016, περισσότερα από 500 πρακτορεία συμμετείχαν στο πρόγραμμα Retail Excellence και σε εκπαιδεύσεις της εταιρείας, που συνέβαλαν στη δημιουργία επιπλέον προμηθειών 1,5 εκατ. ευρώ για τα πρακτορεία αυτά. Επιπρόσθετα, οι κεντρικές συμφωνίες του ΟΠΑΠ με προμηθευτές για εξοπλισμό και υπηρεσίες οδηγούν σε σημαντικές εξοικονομήσεις για τους πράκτορες. Νέες κεντρικές συμφωνίες για την ασφάλιση των πρακτορείων και την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος (εξοικονόμηση 32% για ένα μέσο πρακτορείο) δημιουργούν επιπλέον οικονομικά οφέλη για τους πράκτορες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr