Στα πλαίσια αυτά, η ΕΕΕΠ επισημαίνει ότι όχι μόνο δεν έκοψε ούτε μια από τις διαφημίσεις που της υπέβαλε η ΟΠΑΠ προς έγκριση, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα, αλλά τις ενέκρινε όλες.
«Κι όμως, μερίδα έντυπων και ηλεκτρονικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης εξακολουθεί να κινείται στη σφαίρα της αστειότητας και να επαναλαμβάνει κουραστικά, όπως άλλωστε συμβαίνει εδώ και μήνες, δήθεν πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες η ΕΕΕΠ, προκειμένου να «εκδικηθεί» την ΟΠΑΠ, επειδή προσέφυγε στη διεθνή διαιτησία εναντίον του Ελληνικού Δημοσίου για την υπόθεση του αυστηρότερου κανονισμού της Ε.Ε.Ε.Π για τα VLTs, «κόβει» τις διαφημίσεις του Οργανισμού. Κάτι που, όπως αναφέρεται στα ίδια δημοσιεύματα, προκαλεί πλήγμα στα έσοδα των –χειμαζόμενων, λόγω της οικονομικής κρίσης- Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης», αναφέρεται στην συγκεκριμένη ανακοίνωση.
Και συνεχίζει: «Το 'χουμε επισημάνει, με αφορμή αντίστοιχα δημοσιεύματα, μόλις στο πρόσφατο παρελθόν: Ουδέν αναληθέστερον. Πρόκειται για σενάρια που κινούνται στη σφαίρα της φαντασίας. Ωστόσο, οι συντάκτες των κειμένων, ούτε καν μπήκαν στον κόπο να ρίξουν μια ματιά στα δελτία τύπου, με τα οποία η Ε.Ε.Ε.Π. έχει απαντήσει σε σχετικά δημοσιεύματα (δελτίο τύπου της 17ης Νοεμβρίου 2015 με τίτλο «Μυθεύματα τα «σενάρια» περί σχεδίου της Ε.Ε.Ε.Π. κατά των ΜΜΕ και εταιρειών https://www.gamingcommission.gov.gr/index.php/deltia-typou-blog/226-deltio-typou-17112015 και δελτίο τύπου της 15ης Οκτωβρίου με τίτλο "Αυστηροποίηση των κανόνων στα τυχερά παιχνίδια ζητάει η Ευρωπαϊκή Ένωση" https://www.gamingcommission.gov.gr/index.php/deltia-typou-blog/217-deltio-typou-15102015). Βέβαια, η Ε.Ε.Ε.Π. είναι συνηθισμένη σε ένα ιδιότυπο –πλην όμως εκ του πονηρού- «εμπάργκο» που εφαρμόζουν αρκετά ΜΜΕ, τα οποία δεν μπαίνουν καν στον κόπο να παραθέσουν έστω και αποσπασματικά μέρος των διευκρινίσεων που τους αποστέλλει η Επιτροπή, απαντώντας στα ίδια τα δημοσιεύματά τους. Αντίθετα, χαρακτηρίζονται για τη μονομέρειά τους, αφού συχνά με χαλκευμένα και ψευδή «επιχειρήματα», το μόνο που κάνουν, είναι να επιτίθενται στην Επιτροπή».
Προκειμένου να υποστηρίξει τους ισχυρισμούς του, η ΕΕΕΠ δημοσιοποιεί τις εγκρίσεις της στα σχέδια επικοινωνίας που υποβλήθηκαν εκ μέρους της ΟΠΑΠ:
- Δύο (2) σχέδια εμπορικής επικοινωνίας που αφορούν την εμπορική προώθηση του ΤΖΟΚΕΡ (ΟΠΑΠ Α.Ε.). Αξιολογήθηκαν μαζί και εκδόθηκε απόφαση έγκρισης στις 20/11/2015
- Δύο (2) σχέδια εμπορικής επικοινωνίας που περιλαμβάνουν: Την προώθηση του «ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ», του «ΤΖΟΚΕΡ» και του «ΛΟΤΤΟ», καθώς και την προώθηση της «ΟΠΑΠ Εφαρμογή» και της «Καμπάνιας Υπεύθυνου Παιχνιδιού»
Τα παραπάνω σχέδια αξιολογήθηκαν ενιαία και εκδόθηκε απόφαση έγκρισης στις 07/12/2015.
Επιπλέον:
- Σχέδιο εμπορικής επικοινωνίας που αφορά την εμπορική προώθηση της 1ης Ειδικής Κλήρωσης του Λαϊκού Λαχείου (ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ Α.Ε.). Αξιολογήθηκε και εκδόθηκε απόφαση έγκρισης στις 30/11/2015.
- Σχέδιο που αφορά την εμπορική προώθηση των προϊόντων της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ Α.Ε. και αναλυτικά περιλαμβάνει:
- Την εμπορική προώθηση του Λαϊκού Λαχείου, του Εθνικού Λαχείου, του Πρωτοχρονιάτικο Κρατικού Λαχείου και του Στιγμιαίου Κρατικού Λαχείου,
Τα παραπάνω σχέδια αξιολογήθηκαν ενιαία και εκδόθηκε απόφαση έγκρισης την 01/12/2015.
«Ως γνωστόν, η προσφυγή της ΟΠΑΠ κατά του Ελληνικού Δημοσίου στη διεθνή διαιτησία, έγινε γνωστή στις 26 Νοεμβρίου 2015. Βλέπει άραγε κανείς, πριν ή μετά την προσφυγή της ΟΠΑΠ, να έχουν κοπεί από την ΕΕΕΠ διαφημίσεις του Οργανισμού; Κι’ όμως, αυτό ισχυρίζονται κάποιοι "καλοθελητές", οι οποίοι, προφανώς, το μόνο που επιδιώκουν, όπως φαίνεται, είναι να δυσφημήσουν την Επιτροπή», υπογραμμίζει η ανακοίνωση.
«Τέλος, να υπενθυμίσουμε το εξής: Η ΕΕΕΠ, πράγματι, βάσει των κειμένων διατάξεων, έχει την αρμοδιότητα να ελέγχει το περιεχόμενο της εμπορικής επικοινωνίας τόσο του ΟΠΑΠ όσο και των υπολοίπων παρόχων τυχερών παιγνίων και, δι’ αυτής, να διασφαλίζεται ότι τα διαφημιστικά μηνύματα δεν είναι προσβλητικά για το κοινό ή/και δεν πλήττουν το κοινωνικό συμφέρον», καταλήγει η ανακοίνωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr