Ο προϋπολογισμός που εγκρίθηκε στις 15 Νοεμβρίου από την Επιτροπή θα συγχρηματοδοτήσει εκστρατείες προώθησης στοχεύοντας κατά κύριο λόγο τρίτες χώρες με υψηλό δυναμικό ανάπτυξης, ιδίως την Κίνα, την Ιαπωνία, τη Νοτιοανατολική Ασία, την Κολομβία, το Μεξικό, τον Καναδά.
Η επιλογή αυτή αποτελεί συνέχεια της ώθησης που δόθηκε στις αρχές του έτους με τη «διπλωματική επίθεση» του επιτρόπου κ. Χόγκαν για την αναζήτηση νέων αγορών και τη στήριξη της κατανάλωσης των προϊόντων της ΕΕ στο εξωτερικό.
Εντός της Ένωσης, θα δοθεί έμφαση στα υπάρχοντα σήματα ποιότητας: σήμα βιολογικών προϊόντων, ΠΓΕ, ΠΟΠ, κ.λπ. Εξάλλου, ειδικό κονδύλιο θα προορίζεται στις εκστρατείες για την προώθηση της κατανάλωσης οπωροκηπευτικών, αφενός μεν για να ενθαρρύνονται οι ευρωπαίοι πολίτες να υιοθετούν υγιεινές διατροφικές συνήθειες αφετέρου δε για να στηριχθούν οι ευρωπαίοι παραγωγοί οπωροκηπευτικών.
Πρόσκληση υποβολής προτάσεων για την αξιοποίηση του προϋπολογισμού που διατίθεται για την προώθηση το 2018 θα δρομολογηθεί τον Ιανουάριο του επόμενου έτους, το αργότερο.
Οι ενδιαφερόμενοι οργανισμοί θα μπορούν να υποβάλουν τα σχέδιά τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr