Η έναρξη λειτουργίας του νέου Γραφείου ανακοινώθηκε από την κα Francesca Zanninotti, Διευθύνουσα Σύμβουλο της Enaon EDA, παρουσία της Διευθύνουσας Συμβούλου της Enaon κας Barbara Morgante, εκπροσώπων θεσμικών φορέων και της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και στελεχών και εργαζομένων της εταιρείας.
Η κα Barbara Morgante, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Enaon, με βάση ανακοίνωση, σημείωσε ότι το Γραφείο στεγάζεται σε ένα φιλόξενο περιβάλλον σε μια κεντρική περιοχή της Αθήνας, η οποία είναι προσβάσιμη από τους περισσότερους πολίτες. Αυτή η στοχευμένη επιλογή της εταιρείας ευθυγραμμίζεται απόλυτα με τη στρατηγική της για τη δημιουργία βιώσιμης αξίας τόσο προς την κοινωνία και τους πολίτες, όσο και προς το προσωπικό του ομίλου Enaon. Επίσης, εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες της προς την ομάδα η οποία συντόνισε τις εργασίες για την ολοκλήρωση του Γραφείου Εξυπηρέτησης Καταναλωτών σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Η κα Francesca Zanninotti, Διευθύνουσα Σύμβουλος της θυγατρικής Enaon EDA υπογράμμισε κατά τη διάρκεια της ομιλίας της: «Με το νέο Γραφείο Εξυπηρέτησης Καταναλωτών στην Αθήνα επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας να διανέμουμε άμεσα φυσικό αέριο σε περισσότερες περιοχές στην Αττική, όπως και σε όλη την Ελλάδα, αλλά και την ετοιμότητά μας να φιλοξενήσουμε ανανεώσιμα αέρια, όπως είναι το βιομεθάνιο και μελλοντικά το υδρογόνο. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να βρισκόμαστε δίπλα στους κατοίκους που επιθυμούν να συνδεθούν με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου, παρέχοντας, δια ζώσης, εξατομικευμένες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου από εξειδικευμένα στελέχη, οι οποίες έχουν ως στόχο την βέλτιστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και τις καλές πρακτικές του μητρικού ομίλου Italgas, έχουμε θέσει ως στόχο το νέο Γραφείο Εξυπηρέτησης Καταναλωτών στην Αθήνα να εφαρμόσει τους επόμενους μήνες ένα καινοτόμο πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού των υπηρεσιών που θα προσφέρει στους τελικούς καταναλωτές μια σύγχρονη, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη ψηφιακή εμπειρία. Το νέο αυτό πρόγραμμα θα περιλαμβάνει ψηφιακές υπηρεσίες σε όλα τα στάδια της διαδικασίας σύνδεσης με το δίκτυο: από την αίτηση που υποβάλλουν αρχικώς οι καταναλωτές μέχρι και την ενεργοποίηση της σύνδεσής τους».
Το νέο γραφείο εξυπηρέτησης καταναλωτών βρίσκεται επί της Λεωφόρου Μεσογείων 109-111 & Ρούσου και λειτουργεί καθημερινά από τις 8.30 π.μ. μέχρι τις 2.30μμ , προσφέροντας υπηρεσίες σε υφιστάμενους και μελλοντικούς καταναλωτές, καθώς και σε επαγγελματίες, όπως είναι μηχανικοί και εγκαταστάτες, διευκολύνοντας τη διαδικασία σύνδεσης με το δίκτυο.
Η Ελληνική Εταιρεία Διανομής Αερίων Enaon EDA, ως μοναδικός πλέον Διαχειριστής του Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου του ομίλου Enaon (μετά τη συγχώνευση των πρώην εταιρειών ΔΕΔΑ, ΕΔΑ Αττικής και ΕΔΑ ΘΕΣΣ), σήμερα αναπτύσσει το δίκτυο φυσικού αερίου σε μια τεράστια γεωγραφική έκταση στην ελληνική επικράτεια, καθώς διαχειρίζεται περίπου 8.200 χιλιόμετρα δικτύου σε εννέα Περιφέρειες της χώρας, με περισσότερα από 600.000 ενεργά σημεία παράδοσης.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της εταιρείας, στόχος είναι να γίνουν περισσότερες από 83.000 νέες συνδέσεις στην Αττική μέσα στην επόμενη πενταετία, με καινοτόμες και ισχυρές ενεργειακές υποδομές που προάγουν την κοινωνική ευημερία και έχουν ως γνώμονα τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr