Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο κ. Αθανάσουλας ο μετασχηματισμός της ΔEΗ βασίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες. Ο πρώτος πυλώνας αφορά στην μετάβαση στην πράσινη ενέργεια. «Η όλη διαδικασία της μετάβασης σχετίζεται με επενδύσεις πάνω από 9 δισ.», ανέφερε ο κ. Αθανάσουλας.
Ο δεύτερος πυλώνας αφορά τη μετατροπή της ΔEΗ σε μια πιο πελατοκεντρική υπηρεσία, «θέλουμε να παρέχουμε υπηρεσίες και νέα προϊόντα στους πελάτες μας για τον σκοπό αυτόν, προσφάτως, η ΔEΗ αγόρασε τον Κωτσόβολο κι έχουμε ιδρύσει μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών που αναπτύσσουμε και σύντομα, θα παρέχουμε internet», είπε ο κ. Αθανάσουλας.
Ο τελευταίος πυλώνας αφορά στην ψηφιοποίηση του οργανισμού, με στόχο τις νέες λύσεις και τη μείωση του κόστους.
Οι 8 αρχές του ψηφιακού χάρτη της ΔEΗ
- Το πρώτο βήμα είναι ψηφιακό (digital first). Οποιαδήποτε εργασία ή διαδικασία θα πρέπει να τεθεί αρχικά ψηφιακά.
- Πλήρης αυτοματοποίηση (end to end automation). Είναι πολύ σημαντικό οι διαδικασίες να είναι από την αρχή έως το τέλος αυτοματοποιημένες είτε έχει να κάνει με διαδικασίες είτε με υπηρεσίες.
- Ευελιξία (agility). H ΔEΗ προσπαθεί να εφαρμόσει βέλτιστες μεθόδους και πρακτικές, ώστε ο οργανισμός να γίνει πιο ευέλικτος.
- Πελατοκεντρισμός (Customer centricity). Η ΔEΗ επιδιώκει ο πελάτης να βρίσκεται συνέχεια στο επίκεντρο. Μέσα από όλα τα ψηφιακά κανάλια, η ΔEΗ προσπαθεί να διαβάσει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του.
- Λήψη αποφάσεων με βάση τα δεδομένα (Data driven decision making). Πλέον, δίνεται μεγάλη έμφαση στα δεδομένα, ώστε η λήψη αποφάσεων να είναι ορθότερη τόσο για την εξυπηρέτηση του πελάτη όσο και για τις εσωτερικές διαδικασίες της ΔEΗ.
- Διαδικτυακή παρουσία (οnline presence). Δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στον online κόσμο και το πώς η ΔEΗ μπορεί να συνδεθεί με τον κόσμο.
- Μεθοδολογία καινοτομίας (innovative methodologies). Πλέον, η ΔEΗ προσπαθεί να ενισχύσει την κουλτούρα της καινοτομίας, εφαρμόζοντας διάφορες καινοτόμες τεχνολογίες.
- Βιωσιμότητα (sustainability). Ο οργανισμός δίνει πολύ μεγάλη σημασία στον περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίκτυπο, για αυτό και εφαρμόζει βιώσιμες ψηφιακές λύσεις.
«Ο ψηφιακός χάρτης έτρεξε για πρώτη φορά το 2023, έτρεξε σε 7 business units στον οργανισμό, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 30 workshops. Το σημαντικό από αυτή τη δράση είναι οι συνέργειες που θα προκύψουν», τόνισε ο κ. Αθανάσουλας. Για να επιτευχθεί όλη αυτή η διαδικασία χρειάστηκε να ιδρυθούν πολλές νέες διευθύνσεις και νέες ομάδες. «Φέραμε πολύ κόσμο από την αγορά, με τεχνογνωσία και δεξιότητες, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε αυτόν τον τεράστιο ψηφιακό μετασχηματισμό που συμβαίνει αυτήν τη στιγμή στη ΔEΗ», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αθανάσουλας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr