«Ένα σημαντικό μέρος της εταιρείας τρέχει πλέον αποκλειστικά στο cloud», εξήγησε, επισημαίνοντας ότι όλες οι λειτουργίες της ΔΕΗ αξιοποιούν κάποια μορφή τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένης της τεχνητής νοημοσύνης, που έχει αρχίσει να εντάσσεται σε επιμέρους διαδικασίες πιλοτικά. «Στόχος είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, η οποία είναι ένα διαρκές ταξίδι». Παράλληλα, όμως, η μετάβαση στο cloud ξεκλειδώνει σημαντικά λειτουργικά οφέλη, οικοδομώντας την απαραίτητη αυτοπεποίθηση ώστε να προωθηθούν τα επόμενα στάδια του ψηφιακού μετασχηματισμού, μέσα από βελτιώσεις και αλλαγές που υλοποιούνται πολύ πιο εύκολα και φθηνά σε σχέση με το παρελθόν.
«Το αποτύπωμά μας αλλάζει», υπογράμμισε επίσης ο κ. Πατεράκης, αναδεικνύοντας τους τρόπους με τους οποίους η ψηφιακή τεχνολογία έχει συνεισφέρει στην πράσινη μετάβαση της ΔΕΗ. «Η τεχνολογία μπαίνει στον πυρήνα της λειτουργίας μας», ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει η εταιρεία σε μια δυναμική αγορά, στις ειδικές απαιτήσεις των πελατών, αλλά και σε παγκόσμιες προκλήσεις, όπως ήταν η ενεργειακή κρίση. «Πρόκειται για μια νέα εποχή, με την τεχνολογία στο επίκεντρό της», στην οποία κομβικό ρόλο παίζει και το ανθρώπινο κεφάλαιο. Αναφέρθηκε στην πρόκληση εξεύρεσης ταλέντου με τις δεξιότητες που απαιτούνται στον δυναμικό νέο χώρο της πράσινης μετάβασης. «Όλοι παλεύουμε για πρόσβαση σε αυτές τις δεξιότητες. Υπάρχει σπανιότητα ανθρώπινων πόρων, αλλά η ελκυστικότητα αυτού που κάνουμε στη ΔΕΗ αναγνωρίζεται», επισήμανε, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι πολύ σύντομα η εξεύρεση ταλέντου δεν θα αποτελεί πρόβλημα.
Τέλος, δήλωσε αισιόδοξος για τις τεράστιες προοπτικές που διαμορφώνονται χάρη στην ενεργειακή μετάβαση. «Καθένας από εμάς έχει έναν ρόλο να παίξει και όφελος να αποκομίσει», ανέφερε χαρακτηριστικά, καθώς γίνεται μέρος αυτού του αναδυόμενου οικοσυστήματος, συνεισφέροντας παράλληλα στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr