Οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης, μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά στο 8004004000 ή να το δηλώσουν μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE από το κινητό τους (Android και iOS) ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr).
Τα συνεργεία του Διαχειριστή και των συνεργαζόμενων εργολάβων παραμένουν σε επιφυλακή καθώς η "Μπάρμπαρα" είναι σε εξέλιξη.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr