Η εταιρεία στο ειδικά διαμορφωμένο booth, προσέφερε στους επισκέπτες την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη μεγάλη γκάμα προϊόντων που διαθέτει σε ηλεκτρολογικό, βιομηχανικό και διακοπτικό υλικό, όπως επίσης και λύσεις οικιακού και κτιριακού αυτοματισμού τεχνολογίας ΚΝΧ, φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και ψηφιακές λύσεις. Επιπλέον, έπειτα από σχεδόν 2 χρόνια, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά και να συνομιλήσουν με ειδικούς της εταιρείας.
Στο πλαίσιο της παρουσίας της Schneider Electric στη διεθνή έκθεση, πραγματοποιήθηκαν συνολικά τέσσερις ομιλίες καθ’ όλη τη διάρκεια του 3ημέρου.Το ένα θέμα που παρουσιάστηκε, αφορούσε στην ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων. Η κα Κωνσταντίνα Γκιάτη, Sustainable Architecture & Interior Design Project Consultant, της Schneider Electric, ενημέρωσε το κοινό σχετικά με την ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων που φέρουν πιστοποίηση για βιωσιμότητα, εστιάζοντας στο Πρότυπο Πιστοποίησης Προϊόντων Cradle-to-Cradle.
Στη συνέχεια, η κα Αριστέα Μαρμάρου, Offer Marketing Manager Power Products της Schneider Electric, παρουσίασε τις ασύρματες λύσεις μέτρησης PowerLogic PowerTag και προστασίας από υπερθέρμανση καλωδίων με το νέο αισθητήρα PowerLogic HeatTag.
Τέλος, την τρίτη ημέρα της έκθεσης, στο booth της εταιρείας, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ομιλία του κ. Ανδρέα Πολυμενάκου, Field Service Engineer και Safety Champion, με θέμα: «Η Ασφάλεια είναι επιλογή, όχι τύχη», κατά τη διάρκεια της οποίας υπογράμμισε το σημαντικό θέμα της ασφάλειας και όλα τα Μέτρα Ατομικής Προστασίας που ένας επαγγελματίας ηλεκτρολόγος εγκαταστάτης καλείται να πάρει για την καθημερινή του εργασία.
Στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης είχε τοποθετηθεί και το ειδικά διαμορφωμένο van της Schneider Electric, γνωστό για τις επισκέψεις του σε διάφορα σημεία διανομής ανά την Ελλάδα. Εκεί οι επισκέπτες του vanείδαν από κοντά την προϊοντική γκάμα που αφορά σε οικιακή χρήση, με βασική έμφαση στις σειρές διακοπτικού υλικού, όπως η νέα σειρά Unica, τους ηλεκτρολογικούς πίνακες και προϊόντα retail basket, όπως πολύπριζα, μπαλαντέζες και προβολείς.
Τέλος, η Schneider Electric, επιβεβαιώνοντας τις συχνές δράσεις της στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, διοργάνωσε σε συνεργασία με τον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ένα παιχνίδι ερωτήσεων ειδικά για ηλεκτρολόγους εγκαταστάτες. Συγκεκριμένα, οι επαγγελματίες του κλάδου καλούνταν να απαντήσουν σε 5 ερωτήσεις σχετικά με την ασφάλεια και το ηλεκτρολογικό υλικό. Υπερβαίνοντας τον στόχο των 500 συμμετοχών, που είχε θέσει η Schneider Electric για τη διάρκεια της 3ήμερης έκθεσης, η εταιρεία θα παρέχει και θα εξοπλίσει με ηλεκτρολογικό υλικό σπίτια του οργανισμού.
Η διεθνής έκθεση, συγκέντρωσε περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλη χρονιά, επιβεβαιώνοντας ότι πρόκειται για το απόλυτο σημείο συνάντησης για τους επαγγελματίες του ηλεκτρολογικού υλικού, του φωτισμού, των συστημάτων ασφαλείας και της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr