Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί δωρεάν για τους καταναλωτές και παρέχει τις εξής υπηρεσίες:
-προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες,
-δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
-πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών,
-πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
-παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί,
προσφέρει βοήθεια σε θέματα τεχνικής υποστήριξης e-bill.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των μη εργασίμων ωρών, οι πελάτες της επιχείρησης μπορούν να λαμβάνουν αυτοματοποιημένες πληροφορίες για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους και τους τρόπους εξόφλησής του, καθώς και για την εξέλιξη της πορείας των αιτήσεών τους προς τη ΔΕΗ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΔΕΗ, το 2021 απαντήθηκαν περισσότερες από 4 εκατομμύρια κλήσεις, ενώ μέσα στο 2022 κάθε μήνα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 400 χιλιάδες πελάτες. Για το 80% αυτών των κλήσεων ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 20 δευτερόλεπτα.
Παράλληλα, η ΔΕΗ διενεργεί τηλεφωνική έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί ο βαθμός ικανοποίησης από την εμπειρία εξυπηρέτησης. Σημειώνεται ότι το 80% των ερωτηθέντων δηλώνουν ικανοποιημένοι ή απόλυτα ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr