Σε επίπεδο καθαρών κερδών, αυτά εκτιμάται πως θα ενισχυθούν κατά 10% διαμορφούμενα στα 59 εκατ. ευρώ. Δεδομένου ότι η αύξηση των περιθωρίων διύλισης οφείλεται στην αύξηση της τιμής της βενζίνης, ο οίκος πιστεύει ότι η Motor Oil δεν είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τα μεγάλα περιθώρια.
Το κύριο θέμα που απασχολεί τη Merrill Lynch είναι το κατά πόσο μπορεί να εκμεταλλευτεί τα περιθώρια διύλισης και τη μερισματική απόδοση, στοιχεία που θα κρίνουν και την τιμή της μετοχής. Αν και η μετοχή διαπραγματεύεται ανάλογα με τις ομοειδείς εταιρείες του κλάδου σε βάση P/E 2008, υπάρχει premium 30% έναντι των ομοειδών εταιρειών σε βάση EV/DACF 2008.
Με τα περιθώρια διύλισης να έχουν μειωθεί σημαντικά τίθεται το ερώτημα αν μπορεί η διοίκηση της εταιρείας να διατηρήσει την επιθετική μερισματική πολιτική της. Ο οίκος υπογραμμίζει τους δύο βασικούς κινδύνους για την εταιρεία με βάση την παρούσα συγκυρία.
Πρώτον το υψηλό λειτουργικό κόστος για την διύλιση πετρελαίου και δεύτερον ενδεχόμενα προβλήματα που μπορούν να δημιουργηθούν στα αποτελέσματα της εταιρείας. Με τα περιθώρια διύλισης να διατηρούν τη μεταβλητότητά του και τους επόμενους μήνες μπορεί να υποχωρήσουν, ο οίκος θεωρεί πως η αγορά θα μπορούσε να επανεκτιμήσει το premium της μετοχής. Γι΄ αυτό το λόγο διατηρεί την ουδέτερη σύστασή του για τη μετοχή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr