Ειδικότερα, 512 χιλιόμετρα αφορούσαν στον κεντρικό αγωγό μεταφοράς αερίου υψηλής πίεσης και 954 χιλιόμετρα στους αγωγούς τροφοδοσίας των διαφόρων περιοχών της Χώρας. Το μήκος του δικτύου δεν παρουσίασε μεταβολή σε σχέση με το 2018.
Οι δαπάνες συντήρησης των υποδομών μεταφοράς φυσικού αερίου ανήλθαν το 2019 σε 2.795 χιλ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 20,1% σε σχέση με το 2018, όπου οι αντίστοιχες δαπάνες ανήλθαν σε 2.328 χιλ. ευρώ, οι δε επενδύσεις σε νέες υποδομές ανήλθαν σε 27.672 χιλ. ευρώ το 2019, παρουσιάζοντας μείωση 38,5% σε σύγκριση με τις αντίστοιχες επενδύσεις του 2018, οι οποίες ανήλθαν σε 44.976 χιλ. ευρώ.
Αναφορικά με τις συνολικές εισαχθείσες ποσότητες (παραλαβές) φυσικού αερίου στα σημεία εισόδου του Εθνικού Συστήματος Μεταφοράς Φυσικού Αερίου (ΕΣΜΦΑ), κατά το έτος 2019 παρατηρήθηκε αύξηση 23,4% σε σχέση με το 2018. Ομοίως, αύξηση κατά 23,9% παρουσίασαν οι συνολικές εξαχθείσες ποσότητες (παραδόσεις) φυσικού αερίου από τα σημεία εξόδου του ΕΣΜΦΑ, το 2019 σε σύγκριση με το 2018.
Το μεταφορικό έργο κατά το 2019 ανήλθε σε 1.217 εκατομμύρια τονοχιλιόμετρα (Mtkm), παρουσιάζοντας αύξηση 2,4% σε σχέση με το 2018, που ήταν 1.188,5 εκατομμύρια τονοχιλιόμετρα (Mtkm).
Κατά το 2019 σε σύγκριση με το 2018 παρατηρήθηκε αύξηση του ποσοστού εισαγωγών φυσικού αερίου στα σημεία εισόδου ως προς την τεχνική δυναμικότητά τους, από 45,1% σε 47,6%.
Αύξηση από 19,4% σε 23,0%, σημειώθηκε και στο ποσοστό παραδόσεων φυσικού αερίου στα σημεία εξόδου ως προς την τεχνική δυναμικότητά τους.
Αναλυτικά η μελέτη της ΕΛΣΤΑΤ στο συνημμένο
- A1102_SME28_DT_AN_00_2019_01_F_GR.pdf (149 Λήψεις)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr