Σύμφωνα με πληροφορίες η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ μετά το συμβάν προχώρησε άμεσα σε μια σειρά ενέργειες, προκειμένου να διασφαλίσει τον απρόσκοπτο εφοδιασμό των πελατών της, με ιδιαίτερη έμφαση στους ηλεκτροπαραγωγούς και τη μεγάλη βιομηχανία, δίχως την παραμικρή επιβάρυνση.
Συγκεκριμένα, η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ πρωτοστάτησε, σε συνεργασία με τον ΔΕΣΦΑ και τη ΡΑΕ, ώστε να αξιοποιηθούν τάχιστα τα υφιστάμενα αποθέματα- δικά της και άλλων- υγροποιημένου φυσικού αερίου (ΥΦΑ) στις δεξαμενές της Ρεβυθούσας, μέσω στοχευμένων ανταλλαγών ΥΦΑ μεταξύ Χρηστών, καθώς και της αεριοποίησής του με συνοπτικές διαδικασίες.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία Mytilineos, που αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στην αγορά είχε στη Ρεβυθούσα φορτίο LNG 134 χιλιάδων κυβικών μέτρων, που είχε καταφθάσει μόλις στις 25 Ιουλίου, δύο ημέρες πριν το συμβάν στη Βουλγαρία.
Άμεσα, όπως αναφέρεται, η Mytilineos προχώρησε σε συμφωνία για swap σε κανονικές τιμές αγοράς χωρίς επιπλέον χρεώσεις με αποτέλεσμα να «κλειδώσει» η ισορροπία στην αγορά. «Χάρη στην άμεση αντίδραση της ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, αποσοβήθηκε γρήγορα και αποτελεσματικά η διαφαινόμενη κρίση, με το χαμηλότερο, μάλιστα, κόστος για την ελληνική αγορά φυσικού αερίου, αλλά και ευρύτερα, αφού οι διακυμάνσεις στην τιμή του φυσικού αερίου, επηρεάζουν άμεσα και έντονα την οριακή τιμή συστήματος της ηλεκτρικής ενέργειας» αναφέρεται παράλληλα από κύκλους της ΔΕΠΑ Εμπορίας.
Σημειώνεται ότι η βλάβη, πλέον έχει αποκατασταθεί πλήρως, Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ χρησιμοποιεί περισσότερο από όλους τους άλλους χρήστες του ΔΕΣΦΑ το Σημείο Διασύνδεσης Kulata-Σιδηροκάστρου και αντί άλλων συμβατικών κινήσεων που θα διασφάλιζαν τα συμφέροντά της, η Εταιρεία αντέδρασε με γνώμονα και βασική προτεραιότητά της την ομαλή και αδιάλειπτη τροφοδοσία των πελατών της με φυσικό αέριο.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr