Η ειδική διάκριση έρχεται ως επιβράβευση για το πλάνο εταιρικής επικοινωνίας που ακολούθησε το Φυσικό Αέριο προκειμένου να ενισχύσει τη διείσδυσή του στις αγορές της Βόρειας Ελλάδας και της Θεσσαλίας παράλληλα με το πλάνο εμπορικής δραστηριοποίησης στις συγκεκριμένες περιοχές και το άνοιγμα καταστημάτων εξυπηρέτησης καταναλωτών. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια αναγνώριση του προγράμματος εταιρικής επικοινωνίας, σε επίπεδο στρατηγικής, αλλά και τακτικών ενεργειών που υλοποιήθηκαν πολυκαναλικά, τα οποία συνέβαλλαν στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων της εταιρείας.
«Το Φυσικό Αέριο, ο πλέον ιστορικός πάροχος φυσικού αερίου της χώρας, εισήλθε και στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας στη Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα με βασικό ανταγωνιστή το ίδιο του το όνομα. Η αποτελεσματικότητα των δράσεών μας αποτυπώνεται άλλωστε και από την εκτεταμένη δημοσιότητα που προκλήθηκε από αυτές, αλλά και από την εντυπωσιακή αύξηση των συμβολαίων στις δύο αυτές αγορές, η οποία άγγιξε το 128% στα συμβόλαια φυσικού αερίου και το 112% στα συμβόλαια ηλεκτρικού ρεύματος το 2019».,
Έλενα Ράπτη,
Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων
«Η ειδική διάκριση που μας απονεμήθηκε έρχεται ως επιστέγασμα της διαρκούς προσήλωσής μας στην επιχειρηματική αριστεία», δήλωσε η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων του Φυσικού Αερίου Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, Έλενα Ράπτη. «Το Φυσικό Αέριο, ο πλέον ιστορικός πάροχος φυσικού αερίου της χώρας, εισήλθε και στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας στη Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα με βασικό ανταγωνιστή το ίδιο του το όνομα. Η αποτελεσματικότητα των δράσεών μας αποτυπώνεται άλλωστε και από την εκτεταμένη δημοσιότητα που προκλήθηκε από αυτές, αλλά και από την εντυπωσιακή αύξηση των συμβολαίων στις δύο αυτές αγορές, η οποία άγγιξε το 128% στα συμβόλαια φυσικού αερίου και το 112% στα συμβόλαια ηλεκτρικού ρεύματος το 2019».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr