Παράλληλα, ξεχωρίζουν οι προβλέψεις για την παροχή φορολογικών κινήτρων σε εταιρίες, οι οποίες θέλουν να αλλάξουν μέρος των οχημάτων τους με ηλεκτροκίνητα, ενώ υποχρεωτική γίνεται και η εγκατάσταση υποδομών φόρτισης στα νέα κτίρια.
Πιο συγκεκριμένα και όπως αναφέρουν πηγές οι συναρμόδιοι υπουργοί ΠΕΝ Κωστής Χατζηδάκης και Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής παρουσίασαν τους ακόλουθους οκτώ άξονες του νομοσχεδίου:
1. Οικολογικό μπόνους (Επιδότηση) για απόκτηση ηλεκτρικού ΙΧ, δικύκλου, ποδηλάτου και μικρών βαν που απευθύνεται σε φυσικά πρόσωπα, εταιρείες και ταξί.
Το ύψος της ενίσχυσης για τα Ι.Χ. εκτιμάται ότι θα είναι της τάξης των 5.000 ευρώ, στα ταξί και τα μικρά βαν είναι υψηλότερα, ενώ για τα δίκυκλα και ποδήλατα η επιδότηση θα είναι ποσοστιαία.
2. Φορολογικά κίνητρα σε εταιρείες για απόκτηση ή και χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και προμήθεια και εγκατάσταση υποδομών φόρτισης
3. Κίνητρα για προσέλκυση παραγωγικών επενδύσεων στην αλυσίδα της ηλεκτροκίνησης , με στόχευση στις λιγνιτικές περιοχές
4. Δωρεάν στάθμευση σε ελεγχόμενες θέσεις για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα- Χωροθέτηση θέσεων στάθμευσης και φόρτισης από τους Δήμους
5. Μέτρα για διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στον Δημόσιο Τομέα
6. Υποχρέωση για εγκατάσταση σημείων φόρτισης σε κάθε νέο κτίριο και διευκολύνσεις για εγκατάστασή τους στα υφιστάμενα κτίρια
7. Ανάπτυξη υποδομών και υπηρεσιών φόρτισης με ανταγωνιστικούς όρους που "ξεκλειδώνει" επενδύσεις
8. Κανόνες ασφαλείας για την εγκατάσταση και τη λειτουργία των φορτιστών- Εκπαίδευση των τεχνικών των συνεργείων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr