Ειδικότερα, σύμφωνα με δηλώσεις του αντιπροέδρου του ΑΔΜΗΕ, Ι. Μάργαρη σε τοπικό ραδιόφωνο της Κρήτης, από τη μια γίνονται εργασίες για το υπόγειο καλώδιο, το οποίο θα προσαιγιαλωθεί στα Νωπήγεια και θα φτάσει έως τον υποσταθμό των Χανίων και, από την άλλη, πραγματοποιούνται εργασίες επέκτασης του υποσταθμού των Χανίων για να μπορεί να υποδεχθεί την ισχύ της διασύνδεσης.
Σύμφωνα με τον ίδιο έχουν ολοκληρωθεί εργασίες σε μήκος περίπου 13 χλμ. από περίπου τα 30 συνολικά που είναι κατά μήκος του ΒΟΑΚ, που αφορούν στην εγκιβώτιση των σωλήνων, την αποκατάσταση της ασφάλτου ενώ στη συνέχεια θα γίνουν ηλεκτρολογικές εργασίες για τη σύνδεση των καλωδίων. Καθώς η συγκεκριμένη περιοχή παρουσιάζει τουριστική ανάπτυξη, ο ΑΔΜΗΕ αποφάσισε να μην εγκαταστήσει εναέριες γραμμές αλλά υπόγειες, οι οποίες ειρήσθω εν παρόδω δεν έχουν κανενός είδους όχληση και επιβάρυνση, όπως οπτική όχληση κ.λπ.
Η πόντιση του υποβρυχίου καλωδίου μεταξύ Πελοποννήσου (Νεάπολη) και Κρήτης (Νωπήγεια) θα γίνει τους καλοκαιρινούς μήνες. Συγκεκριμένα, τον Ιούνιο θα ξεκινήσει η πόντιση από τα άκρα της διασύνδεσης, δηλαδή θα ξεκινήσει να ποντίζεται το καλώδιο στο βυθό και θα ολοκληρωθεί σε διάστημα 2-2,5 μηνών. Στη συνέχεια, θα γίνει η προστασία του καλωδίου μέχρι τα 100 μέτρα βάθος. Τα υποβρύχια καλώδια αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί το Σεπτέμβριο. Τον ίδιο μήνα, στόχος, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του ΑΔΜΗΕ είναι να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαραίτητες εργασίες στον υποσταθμό των Χανίων που είναι απαραίτητες για τη διασύνδεση των καλωδίων.
Στόχος του ΑΔΜΗΕ είναι το έργο να ολοκληρωθεί το φθινόπωρο και να ηλεκτριστεί εντός του 2020 προσφέροντας σημαντική ελάφρυνση στην Κρήτη όσον αφορά τις ανάγκες σε επάρκεια ηλεκτρισμού.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr