Συγκεκριμένα αναφέρει:
1. Η Επιχείρηση τηρεί στο ακέραιο τις αποφάσεις της για την ανακούφιση των πληγέντων σε ό,τι την αφορά, και συγκεκριμένα διαγραφή των οφειλών για ηλεκτρική ενέργεια, η οποία είχε καταναλωθεί από 1/1/2018 έως την ημέρα της πυρκαγιάς. Η διαγραφή αφορά τις οικίες και τα καταστήματα που καταστράφηκαν, καθώς και τις οικίες των οικογενειών των θυμάτων της τραγωδίας. Για τις παλαιότερες οφειλές έγιναν και γίνονται πολύ γενναίες ρυθμίσεις, σε συνεννόηση με τους ενδιαφερομένους.
2. Η ΔΕΗ αμέσως ενημέρωσε για τη διαδικασία τους πληγέντες πελάτες της στο πλαίσιο της οποίας έπρεπε να προσέλθουν στο κατάστημα Κορωπίου ή στα ΚΕΠ, καθώς η ΔΕΗ δεν μπορεί να γνωρίζει ποιες κατοικίες και καταστήματα έχουν καταστραφεί, ή ποιες οικογένειες έχουν θύματα.
3. Έτσι, εκατοντάδες πελάτες, η μεγάλη πλειοψηφία, προσήλθαν τόσο στα ΚΕΠ, όσο και στο κατάστημα Κορωπίου και εξυπηρετήθηκαν κατά προτεραιότητα χωρίς ταλαιπωρία. Προσφάτως δε έγινε εκ νέου ενημέρωση επιτροπής των πληγέντων στα γραφεία του Δήμου Μαραθώνα.
4. Οσοι λογαριασμοί αποστέλλονται αφορούν σε πελάτες οι οποίοι έως τώρα δεν έχουν προβεί σε συνεννοήσεις με τη ΔΕΗ. Οι πελάτες αυτοί καλούνται να απευθυνθούν στα αρμόδια καταστήματα προκειμένου να τακτοποιηθούν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr