Αυτή την απόφαση έλαβε το δσ της ΔΕΗ, προκειμένου να πείσει τους πελάτες της να στραφούν στον ηλεκτρονικό λογαριασμό.
Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, το συγκεκριμένο ποσό αντιστοιχεί περίπου στο κόστος έκδοσης και αποστολής του λογαριασμού σε χαρτί.
Σύμφωνα με την εταιρεία, στην περίπτωση που οι πελάτες προβούν σε εγγραφή στο e-bill και επιλέξουν λήψη ηλεκτρονικού λογαριασμού έως 31 Δεκεμβρίου και στην περίπτωση που η χρέωση έχει ενσωματωθεί σε λογαριασμό τους, αυτή θα πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί.
Η ΔΕΗ εκτιμά ότι η πρωτοβουλία αυτή θα αποτελέσει λειτουργικό κίνητρο για τους όλους τους πελάτες της.
Η εταιρεία τονίζει ότι, επιλέγοντας τη λήψη ηλεκτρονικού λογαριασμού, οι καταναλωτές εκμεταλλεύονται παράλληλα και όλες τις δυνατότητες διαχείρισης θεμάτων του λογαριασμού ρεύματος όπως η δυνατότητα έκδοσης μηνιαίου λογαριασμού με ασφάλεια, αξιοπιστία, ταχύτητα, και πλήρη διαφάνεια και πληροφόρηση.
Επισημαίνει, δε, ότι, πέραν των διαφημιστικών πρωτοβουλιών, σχεδιάζει την ανάληψη συγκεκριμένων δράσεων στα καταστήματά της και γενικά σε κάθε επαφή προκειμένου να διευκολύνει τους πελάτες της να εξοικειωθούν με τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς και να τους χρησιμοποιούν αντί εκείνων σε χαρτί.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr