Για την υπόθεση εξετάζονται κυρώσεις από την πλευρά του ρυθμιστή της αγοράς ενέργειας και δεν αποκλείεται να ξεκινήσουν άμεσα ακροάσεις. Εξάλλου, την περασμένη εβδομάδα, η ΡΑΕ εξέδωσε ανακοίνωση που περιλάμβανε πέντε συστάσεις για άμεση αποκατάσταση του προβλήματος, χωρίς να χρειάζεται να εμπλακούν καταναλωτές. Ωστόσο η ΔΕΗ απάντησε ότι είναι αδύνατο να λυθεί το θέμα για τους εκείνους τους πελάτες για τους οποίους το σύστημα ΔΙΑΣ καθυστερεί να παραδώσει τα αρχεία στη ΔΕΗ.
Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, με την προσκόμιση απόδειξης πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ στα καταστήματά της, το θέμα ταχτοποιείται για όσους καταναλωτές έχουν πληρώσει με αυτό τον τρόπο, οπότε αφενός δεν γίνεται διπλή χρέωση και αφετέρου διατηρείται η έκπτωση συνεπείας 15%, η οποία εμφανίζεται στον επόμενο λογαριασμό. Όπως αναφέρει η εταιρεία, προτείνεται στους καταναλωτές να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους «ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-pos, ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ, και βέβαια με απόλυτη σιγουριά και χωρίς καμιά ταλαιπωρία και απώλεια χρόνου».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr