Τα σημαντικά νέα για την εταιρεία ανακοίνωσε σε εκδηλώσεις στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα η διοίκηση της εταιρείας, παρουσία κρατικών φορέων, συνεργατών και δημοσιογράφων.
Την Eni εκπροσώπησε ο κ. Pietro Galizzi, Head of Legal and Regulatory Affairs της Eni S.p.A., ο οποίος υπογράμμισε τη στήριξη του ιταλικού μετόχου στην ελληνική ενεργειακή αγορά, ενώ το παρόν έδωσαν και στελέχη της ΔΕΠΑ.
«Αυτή η μέρα αποτελεί ορόσημο αλλαγής, η οποία σηματοδοτεί την αυγή μιας εποχής γεμάτης ευκαιρίες για την Ελλάδα, τους ανθρώπους της, τους πελάτες και την εταιρεία μας. Σήμερα εγκαινιάζουμε μια νέα εποχή για την ενεργειακή αγορά της Ελλάδας, μέσα από το όχημα της ZeniΘ, μιας εταιρεία που έχει τις ρίζες της στις περιοχές της Θεσσαλονίκης και της Θεσσαλίας, μετά από 17 χρόνια αποτελεσματικής παρουσίας εκεί, αλλά που φέρει στη χώρα την τεχνογνωσία και την κληρονομιά του ιταλικού κολοσσού Εni. Σήμερα ανακοινώνουμε επίσημα την έναρξη ενός νέου κύκλου με διπλή σημασία: Σε αυτόν τον κύκλο, αγκαλιάζουμε όχι μόνο τις περιοχές της Θεσσαλονίκης και Θεσσαλίας, αλλά ολόκληρη την Ελλάδα. Το κάνουμε δε αυτό, όχι μόνο με τις υπάρχουσες υπηρεσίες μας, αλλά με μια ολιστική 360ο προσέγγιση στο ενεργειακό μας χαρτοφυλάκιο, προς όφελος του καταναλωτή», δήλωσε ο κ. Federico Regola, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, στην κεντρική ομιλία της εκδήλωσης.
Πέρα του νέου brand name και της πανελλαδικής επέκτασης με ολοκληρωμένες υπηρεσίες φυσικού αερίου και ηλεκτρικού ρεύματος, η εταιρεία ανακοίνωσε και νέες συνεργασίες. Την πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα ενιαία προσφορά υπηρεσιών της, η εταιρεία την εμπλουτίζει και με στοιχεία που δεν σχετίζονται άμεσα με την παροχή ενέργειας, αλλά γενικότερα με την οικονομία του οικογενειακού προϋπολογισμού, όπως η νέα οικογενειακή κάρτα υγείας που θα προσφέρει στους υφιστάμενους αλλά και τους νέους πελάτες της, με δυνατότητα πολλαπλών δωρεάν εξετάσεων για όλη την οικογένεια και πολλά ακόμα προνόμια, σε συνεργασία με την ΕΥ CLUB, που ήδη διαθέτει ένα ευρύτατο δίκτυο αξιόπιστων συνεργατών στον κλάδο της Υγείας.
Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας, ο οποίος και συντόνισε την εκδήλωση ανέλυσε τις αξίες και το όραμα πίσω από το νέο brand name: «Η εγχώρια και διεθνής εμπειρία που διαθέτουμε, η πελατοκεντρικότητα που μας χαρακτηρίζει και η εμπιστοσύνη του καταναλωτή, που μας περιβάλλει εδώ και 17 χρόνια, είναι οι βάσεις πάνω στις οποίες οικοδομείται το νέο brand. Κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της και τους πελάτες της, προσπαθεί να γίνει η καλύτερη. Αυτό θέλει η εταιρεία μας: Να αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητές της και τις δυναμικές που αναπτύσσονται γύρω της και να φτάσει στην κορυφή! Και όταν αναφερόμαστε στην κορυφή, υπάρχει μια λέξη που τα συνοψίζει όλα: ZeniΘ».
Οι δυο εκδηλώσεις σηματοδότησαν και το πανελλαδικό λανσάρισμα της εταιρείας με νέο διαφημιστικό σποτ, που βασίζεται στην έννοια της εμπιστοσύνης με αναφορά στην πολύχρονη σχέση της εταιρείας με τους καταναλωτές της Θεσσαλονίκης και της Θεσσαλίας και στην νέα κορυφή που κατακτά η εταιρεία με την ενιαία προσφορά υπηρεσιών της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr