Την ίδια στιγμή η ΔΕΗ μετά τις σημαντικές απώλειες του πρώτου εξαμήνου, φαίνεται να περνά στην αντεπίθεση συγκρατώντας τα δικά της μερίδια. Σε αυτήν την εξέλιξη έπαιξαν ρόλο αφενός η αντεπίθεση της ΔΕΗ με τις εκπτώσεις 15% και τη διαφημιστική καμπάνια που τρέχει, αλλά και η αντίστοιχη επιβράδυνση από πλευράς ιδιωτών παικτών, οι οποίοι μέσα στο καλοκαίρι επέλεξαν να περιορίσουν τις δικές τους καμπάνιες. Οι περισσότερες ιδιωτικές εταιρείες ηλεκτρισμού άλλωστε αναμένουν τις δημοπρασίες ΝΟΜΕ, προκειμένου να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους και τους στόχους τους για μερίδια αγοράς.
Ειδικότερα, η ΗΡΩΝ του ομίλου της ΤΕΡΝΑ διατηρεί την πρωτιά (μεταξύ των εναλλακτικών) με 2,70% και ακολουθεί η Protergia με 2,34% και η Elpedison με 2,22%. Σημειώνεται ότι και οι τρεις εταιρείες είναι συνδεδεμένες με ομίλους που ελέγχουν μονάδες ηλεκτροπαραγωγής, γεγονός που τις δίνει περιθώρια να ασκήσουν περισσότερο επιθετική πολιτική μάρκετινγκ σε σύγκριση με τις άλλες εταιρείες προμήθειας που συμμετέχουν στον ανταγωνισμό και οι οποίες διατηρούν ποσοστά μεταξύ 0,41 και 0,73% (NRG Trading: 0,73% ,WATT + VOLT: 0,54%, VOLTERRA: 0,55% , GREEN: 0,41%).
Επίσης θα πρέπει να σημειωθεί ότι εταιρείες προμήθειας που ανήκουν σε βιομηχανικούς ομίλους ή ΔΕΚΟ, έχουν αρχίσει να εμφανίζονται με πολύ μικρά ποσοστά ως εκπρόσωποι φορτίων καταναλωτών, οι οποίοι στις περιπτώσεις αυτές είναι εταιρείες ή καταστήματα που ελέγχονται από τους ομίλους. Αναφερόμαστε στα ΕΛΤΑ, στον ΟΤΕ, στην Interbeton και στην ΤΙΤΑΝ, εταιρείες προμήθειας που τροφοδοτούν καταστήματα και βιομηχανικές εγκαταστάσεις, τα μερίδια των οποίων ωστόσο δεν ξεπερνούν το 0,01-0,02% στην αγορά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr