Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, το ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελούν σημαντικά εργαλεία εξαγωγών. Το σεμινάριο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την πρακτική εφαρμογή και με απώτερο σκοπό, οι ελληνικές επιχειρήσεις να ανταποκριθούν στις ανάγκες που επικρατούν στο διεθνές εμπόριο, αλλά και να αναπτύξουν ή να εξελίξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες και γνώσεις στα θέματα αυτά. Το εργαστήριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των κλάδων.
Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου θα παρουσιαστεί και ο πρόσφατος Πρακτικός Οδηγός E- Commerce του ΣΕΒ για τη σωστή επικοινωνία με τον καταναλωτή.
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα του εργαστηρίου εδώ και συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής εδώ, έως την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr